Har du lavet ændringer som fx nedsat fold tid, træning eller foder ?
På det her tidspunkt af året er det meget normalt, hvis din hest har været udsat for en ændring.
Min egen hoppe jeg bruger til ridning og er i hård træning, havde det pludseligt, jeg troede hun evt var overanstrengt, men hun var ikke varm eller øm, blot hævet sådan lidt væske lal, det kommer og går, og dyrlægen sagde det var normalt for årstiden, det er så første gang jeg har oplevet det på den måde efter mange års arbejde med heste, jeg har altid haft "tøre" lemmer på mine ridedyr