Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Åbne wrap nu?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 11:36

Hej.


Tror i det er for tidligt at åbne wrap nu?
Eller er det stadig for varmt?

Og hvor lang tid kan en wrap balle ca holde sig? :)




Simone & Ja'thopa OX
- Og nu også med den smukke DY Shahlia OX

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Al Safiyyah Arabians


0
0
Svar på denne tråd
 
 kan man godt.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 11:39

Jeg er begyndt at bruge wrap, mine baller holder snildt de 6 dage det tager at brugen den. Det er vel og mærke uden at pakke dem ud.


Boks med ridehus, bane og masser af foldtid udlejes i Haslev for 1600,- pr md med foder, wrap osv. Evt mulighed for fuldpas til 1900,- Pt alt optaget.

0
0
Svar på denne tråd
 
 njmbgc
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 15:37

Jeg pakker mine helt ud, og puffer op i dem, for ellers kan jeg ikke holde den gode..


-Men det svinger meget fra wrap til wrap.. :)


Billig opstaldning i Odense SV

-Vi går ind for velfærd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 wrap...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 21:46

vi har brgt wrap hele sommeren, så det kan du godt åbne nu. det kommer helt and på hvor tørt det er hvor længe det kan holde sig. vi plejer at fjerne alt plastik og så holder det sig gerne 8-10 dage. vores er godt tørt.


hilsen kristina


Ledige bokse 4295 stenlille

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 pakker helt ud
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 05:08

jeg startede med ikke at pakke helt ud. det gik ikke. på 4.dagen var ballen varm, men jeg redede det ved at pakke helt ud og lufte godt igennem.


nu bliver de pakket helt ud, luftet og derefter dækket løst til med presenning. det bedste ville dog være hvis de kunne ligge i tørvejr uden presenning, men den mulighed har jeg ikke pt.










"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider