Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Loppefrø + hvad?
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 11:25

Da den mudrede sæson jo mildest talt nærmer sig med stormskridt skal jeg igen til at fylde min shetter med loppefrø - men hvad dælen skal jeg dog blande det op med?

Hvad har du erfaring for at godt til at klistre det så fast at det ikke havner i bunden af krybben - men samtidig ikke så vådt at det blir til gele (Så æder han det i HVERT FALD IKKE NÅH!!!! *Fornærmet pony*)?!

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års palominoplag udlån eller salg.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

loppefrø
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 14:42

Jeg blander det i min mash - det er alligevel godt vådt og så synes jeg ikke det klistrer så slemt

0
0
Svar på denne tråd

Æblemost
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 16:08

Jeg hældte æbelmost over loppefrøene til min hoppe, så kunne hun slet ikke vente med at få mulen i krybben. Men det skal gøres lige før de skal spises, da de ellers bliver klistrede og mindre interessante.

Kh NinaSt

0
0
Svar på denne tråd

loppefrø
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 08:33

lige en husker...mener hvis de bliver gjord våde så skal de gives med det samme,ellers kan det svulme op i maven..men det står på spanden.

Vh Suzan

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 08:40

glimrende fortælle hvad der sker med loppefrø som bliver våde - de bliver til gelé og jeg kan afsløre at det gider krikken fandme ikke æde! Han kigger meeeeget fortørnet på mig når der sker - hvilket jeg altså i øvrigt godt forstår Det er jo i øvrigt geleringen der gør at sandet bliver trukket med ud af tarmen.

Jeg kunne selvfølgelig indkøbe melasse - det klistrer fint men jeg synes simpelthen ikke at jeg vil hælde ren sukker i ham Til gengæld hænger loppefrøene ikke på lucernen

Det kan godt være jeg skal prøve med mash og så drysse det over og se hvad der sker ...

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års palominoplag udlån eller salg.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider