Hej ænder
jeg har en 2 års hingst som skal kastreres til efterår/ vinter, og tænkte at jeg ville høre hvad i har givet for at få kastreret jeres hingste.
jeg bor i sorø så det skal jo være i omegnen.
hvad har i givet af pris og hvem har i brugt ???
mvh. Loa
Min blev kastreret i marts det løb op i ca. 2600 kr inkl. moms.
mvh
MetteH
Man skal ikke ægre sig men undre sig
jeg gav 1500 kr ca. Det var Peter Sønnichsen, og det hele forløb super godt uden mén bagefter Det er snart 5 år siden, så hans priser kan jo godt have ændret sig.
Min 1 års blev kastreret stående i april.
Det gav jeg 2500 kr. for. Men det var med rabat fordi hans ven også skulle kastreres.
/Dina
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet