Hvor meget wrap/hø spiser er føl på 3 uger normalt ?
Jeg har sådan en lille en og jeg troede at han bar hyggede sig med to strå et par gange om dagen. Men så så jeg lige på hans afføring og der er ganske meget strå i - er det normalt at de spiser så meget i den alder ?