Har netop fået konstateret hovcancer hos min søde og dejlige hestebasse.
Dyrlægen siger, at prognosen for helbredelse er dårlig, generelt er erfaringerne med at behandle dette lille, da det åbenbart er en yderst sjælden lidelse.
Er der nogen der har erfaringer med ovenstående?
Cocktail, elsket og savnet. Jeg vil aldrig glemme dig!