Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 solanum B-plus , nogle med erfaringer???
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 08:11

Vores Pony er begyndt at virke lidt sløv og mangle energi, nu her foråret er kommet, han er somregl en meget varm pony, om vinteren, der får han magnesium til at slappe lidt af på .
Men nu mener staldejer at han er for sløv fordi han ikk løber ned på folden, så har googlet lidt og fandt frem til solanum B plus, der skulle give hesten energi uden at gøre den dum i hovedet, så ville høre om nogle af jer har erfaringer med produktet
Er det godt eller skidt?
hvor hurtig kunne i se forandring?

MVH Lonni


Mor til et lille tallent med ponyen Roløkke Andes....

R.I:P Josefine

Tænk før du taler...


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 11:41

Fælder ponyen pt ?


Jeg har gode erfaringer med Blue Hors B vitamin (en kur du giver, det er flydende) Du kan prøve at søge på det :)

Tror Solanum's er nogenlunde det samme som Blue Hors.

Det giver energi i fældningsperioderne.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 19:46

han har været klippet i vinters, men fælder da lidt, men ikk yderst voldsomt ..


Jeg synes jo ikk han virker sløv, han har fin energi under ridning, så tænker lidt om det er fordi han ligger nederst i hiakiet på folden at det er derfor han ikk styrter ned på fold om morgen


Mor til et lille tallent med ponyen Roløkke Andes....

R.I:P Josefine

Tænk før du taler...


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 22:03

Men hvis energien er fin og han ikek fælder, hvorfor så give B vitamin ?


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Erfaring
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 15:04

Kan bestemt anbefale det! Fik to sølle shettere hjem sidste år og de fik denne kur.


De havde smidt al deres vinterpels 12 dage inde i kuren.


Ved start af kur med Solanum

Billede


Ca 1 uge inde i kuren

Billede


12 dagen

Billede


Samme shetter på alle billeder *ss*



www.stald-soemosegaard.dk

Lykkelig ejer af de skønneste hypdyr i verden :0)


0
0
Svar på denne tråd
 
 wow!!!!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 15:22

sikke en virkning på så kort tid! Jeg har selv 2 shettere, som stadig har rigtig lang pels. De får salvimin grøn og lucerne, men det er bare ikke nok med vitaminerne. Kan man købe Solanum B-plus i en fysisk butik, f.eks. Land&Fritid?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-04-2011 10:05

Jeg købte det ved Karl Mertz i Sakskøbing så det kan godt fåes i butikker :0)


Ved så ikke om andre forhandler det, men ellers prøv at gå ind på Rheumacure´s hjemmeside. Det kan bestilles derfra også :0)


Det har nemlig en god effekt!


www.stald-soemosegaard.dk

Lykkelig ejer af de skønneste hypdyr i verden :0)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 09:57

butik.hestenshelse.dk/ product.asp?product=900


jeg ved at kirsten her kan vejlede dig super godt omkring det. det har hvertfald hjulpet med karisma.

hendes pels er super flot og hun skinner om kap med solen.


Billede


Karisma Knudsgaard og Mette Thomsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider