Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 B-ringsbid??
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 21:22

Hvordan virker et B-ringsbid? Det kom frem, da jeg søgte på Baucher, og umildbart ligner de ret meget hinanden, men kan ikke se forskellen.(der stod på tysk) Er der nogen der kender det?


Mvh. Cecilia

Med den lille gule, Østerskovs Focus

*De fede, må(skal!) svede*


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd
 
 bbbbbb
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 23:24

der er ingen forskel på de to bide, i Tyskland kalder man ofte Baucher bide B-ringsbid.





Holsteiner: Karakter-Charisma-Klasse!



* Den der sladrer til dig, sladrer også om dig ! *

* Skade gør klog, men for sent....*

*Intet er umuligt for den, som ikke behøver gøre det selv*


0
0
Svar på denne tråd
 
 B-ringsbid??
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 10:27

Tak skal du have. De er ikke helt ens. B-ringsbiddet ligner et stort B, og det andet har en lille stang og en mindre ring. www.calevo.com/cgi-bin/calevo/ process/locale/en_US/page/ 1130512.html :)


Mvh. Cecilia

Med den lille gule, Østerskovs Focus

*De fede, må(skal!) svede*


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider