Hejsa ænder,
Lige et måske ubegavet spørgsmål herfra 
Min hoppe har en rasende god appetit og desværre et stofskifte som en lille pony. Dette betyder at hun er blevet noget rund.
Hun går på vinterfold uden græs overhovedet, men med fri adgang til hø/wrap i ca. 9-10 timer dagligt.
Hun bliver uheldigvis heller ikke holdt lidt væk fra hø-skurene af de andre, men har fast plads. Hun står med mulen i høet fra hun kommer ud til hun kommer ind.
I boksen får hun kun vitaminer, en ganske lille smule hø og så halm.
Jeg har ikke mulighed for at lukke hende på en fold med frøgræs eller halm - eller bare mindre hø. Derfor tænkte jeg på, om man kan sætte mundkurv på dem på vinterfolden ? Kan de spise hø ( i mindre mængder) med den på ? For det dur jo ikke, at hun står i 9-10 timer uden noget at tygge på ?
Det ville være rart at få hende slanket lidt inden sommergræsset "truer" 