Jeg har en hest med forbenet dragtbrusk. Han går med sygebeslag og trives indtil videre fint med det. Han kan rides og har det godt på folden.
Jeg har søgt og søgt på nettet om dette, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget om hvordan man helst skal holde sådan en hest.
Så nu håber jeg der er nogle kolge hoveder, som har erfaring med dette, der kan hjælpe mig.
- Er der underlag de helst ikke må gå på?
- Hvor længe holder heste med forbenet dragtbrusk ca?
- Kan det på nogen måde blive bedre? Altså, kommer han nogensinde til at gå uden sygebeslag igen?
Vil gerne vide så meget om det som muligt. Synes ikke rigtig jeg har kunne finde andet end folk der fortæller, at de har været nødsaget til at aflive deres heste. Går det virkelig kun den vej for heste med dette? Ved godt det bestemt ikke er en god ting, men ved da også heste med forbenet dragtbrusk alligevel bliver handlet...(ville aldrig selv købe en hest med forbenet dragtbrusk)
Håber I kan gøre mig lidt klogere. 