Inspireret af en anden tråd herinde om det samme, har vi købt 2 store murerbaljer i forskellig størrelse og sat oveni hinanden. I "mellemrummet" har vi sprøjtet sådan noget isoleringsskum i, der har fyldt hele luftrummet ud og ligesom "limet" de to baljer sammen.
Når hestene er kommet ind lukker jeg baljen af med et låg, vi har lavet flamingo, der passer fuldstændig i hullet, med et "håndtag" af reb trukket igennem 2 huller.
Hvis karret er fyldt helt op, inden jeg kommer låget på, er der total frostfrit vand om morgenen. Når det hele dagen har stået "åbent", har der i den værste frost kun været et super tyndt lag is på.
Mange hilsner
Sofie