ja jeg står og magler KlidMELASSE hurtigst muligt.
Dyrenes supermarked havde det ikke, og Villestofte mølle er vist lukket om onsdagen.
Så nogen der ved hvor man kan købe melasse i Odense?
Ponyen er blevet flyttet og nægter at spise sit ellers højt elskede foder.
Jeanet
hos Bent Ole i Lumby....han har næsten alt.....
Hvad med Otterup Hobbyfoder?
Ejer af den dejligste Oldenborg Vallak på 2 år....
otterup hobby foder får i morgen.
men utroligt det ikke er til at støve op
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet