kun gode erfaringer med deres produkter!! De kan klart anbefaldes.
Jeg har nu fodret min fjordhesteplag med deres produkter i snart en måned og sikke dog en forandring! Det eneste minus jeg lige kan komme i tanke om, er at hestene virkelig skal vende sig til smagen af det, når det bliver opblødt, men det er kun et problem i opstartsfasen og min han lærte at spise det efter et par dage 
Jeg er virkelig tilfreds. Jeg har fået en meget gladere og mere velfungerende hest af det! Før havde han våde prutter hver dag, men de er faktisk væk nu!
+ Jeg kender dem der står bag det personligt 