Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Simple Balance
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 15:15

Er der nogle af jer der har prøvet det?

Hvad er jeres erfaringer, negative som positive?

Jeg synes jo konceptet lyder fantastisk, og da jeg desværre sandsynligvis har fået min sommereksem hest nummer 2 ( ), tænker jeg på om en fodring baseret på det naturlige som dette, måske vil kunne gøre en forskel..

(og til dem der ikke ved hvad jeg snakker om, så er her lige et link www.simplebalance.dk/shop/ frontpage.html)

Nina

0
0
Svar på denne tråd

har ikke prøvet
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 03:48

Jeg har ikke selv prøvet produktet, men læst en del på hjemmesiden.

Jeg synes det er en kanon måde at fodre på, og ville hvis jeg kun havde en hest bruge produkterne.

Jeg fodre op nogenlunde samme måde, men med egne produkter - har overvejet deres vitamin tilskud - men skal lige have det regnet igennem.

jette

1 helt ny hestebokse ledige for indflytning

Ponyboks og pony løsdrift ledig

se mere på www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

www.staldmoellegaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 07:20

kun gode erfaringer med deres produkter!! De kan klart anbefaldes.

Jeg har nu fodret min fjordhesteplag med deres produkter i snart en måned og sikke dog en forandring! Det eneste minus jeg lige kan komme i tanke om, er at hestene virkelig skal vende sig til smagen af det, når det bliver opblødt, men det er kun et problem i opstartsfasen og min han lærte at spise det efter et par dage :)

Jeg er virkelig tilfreds. Jeg har fået en meget gladere og mere velfungerende hest af det! Før havde han våde prutter hver dag, men de er faktisk væk nu!

+ Jeg kender dem der står bag det personligt ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider