Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaringer med cair?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2010 23:31

Ja, min jagt på sadel har i dag ledt mig til Bach rideudstyr, for at se, om han havde en sadel som evt kan omstoppes til min hest.

Han lød utrolig glad for sadlerne fra wintec bl.a. isabell weth og så en fra bates, som begge er med cair. Fra starten af var det meningen, at jeg ikke skulle have en med cair, men nu bliver jeg lidt itvivl, for de var begge ret gode at sidde i.


Hvad er jeres erfaring med cair?

Hvad gør man, hvis en sadel med cair skal omstoppes, og kan en "alm. sadelmager" gøre dette?


Med venlig hilsen

Cecilie

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 07:42

Jeg har 2 stk isabell, og syntes det er nogle fantastiske sadler :-)


Man sidder nemlig rigtig godt i dem, de har mange fordele syntes jeg, og prisen er også overkommelig!


Ang cair, så er der lige så mange menninger om det, som der er undehyler i Dk! Jeg er glad for cair, og min sadel mager siger også goo for cair! hestene fungere osv, så det er jo det vigtigste :-)





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Bates...cair
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 09:16

Hej


Vi har en combi til vores ene hest og den er også med cair. Den har været en tur forbi sadelmageren 2 gange for, at blive omstoppet. Ifølge ham, så er der åbenbart en slags kanal over luftpuden, hvor der kan fyldes uldstopning ind. Han har i hvert fald med stor succes omstoppet sadlen, så den passer perfekt.



Hilsen Rikke


Den lykkelige ejer af:


*Royal Rossi* RIP

Klosterhedens Rubicon

Kastaniegårdens Athina

OG nu også Rebell 406

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadad...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 11:00

Ja den del glemte jeg helt, men som rikke siger, så kan man sagtens få omstoppet en cair sadel, lige så vel som alle mulige andre sadler!





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 rider også med cair
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 00:24

og har gjort det siden de kom frem, helt uden problemer.....


- Bolig ønskes til leje, gerne mindre hus...


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider