Ja, min jagt på sadel har i dag ledt mig til Bach rideudstyr, for at se, om han havde en sadel som evt kan omstoppes til min hest.
Han lød utrolig glad for sadlerne fra wintec bl.a. isabell weth og så en fra bates, som begge er med cair. Fra starten af var det meningen, at jeg ikke skulle have en med cair, men nu bliver jeg lidt itvivl, for de var begge ret gode at sidde i. 
Hvad er jeres erfaring med cair?
Hvad gør man, hvis en sadel med cair skal omstoppes, og kan en "alm. sadelmager" gøre dette?