Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Supplere med kwikbeet, kan man det?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2010 23:03

Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig med et lille foderspørgsmål :)


Min ene pony får Horslux easy her i vinter, men synes at det virker "lidt tørt" og derfor har jeg overvejet at supplere hans foder med lidt roepiller (Kwikbeet) som min anden pony også får. De er jo dejlige "smattet" og nok nemmere at "få ned" kunne jeg forestille mig


MEN hvilken mængde skal jeg give ham??

Min shetlænder får 50g om dagen, samt 50g Green Power Alfalfa.

Og hvis jeg vælger at give roepiller/ kwikbeet, skal jeg så skære ned på Horsluxen?


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 glemte sørme
Forfatter: 
Dato:  30-09-2010 23:07

Flot, så glemmer jeg at skrive oplysninger om ponyen!


han er ox/ welsh-blanding hvor OX'en træder MEGET igennem (slank), faktisk er han præcis en ox, bare i miniformat. Han er 129 i stang og vejer ca 260kg. han er alm. af bygning og i fin foderstand. 6-år og bliver redet/ trænet ca 2 timer om ugen.


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider