Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig med et lille foderspørgsmål 
Min ene pony får Horslux easy her i vinter, men synes at det virker "lidt tørt" og derfor har jeg overvejet at supplere hans foder med lidt roepiller (Kwikbeet) som min anden pony også får. De er jo dejlige "smattet" og nok nemmere at "få ned" kunne jeg forestille mig 
MEN hvilken mængde skal jeg give ham??
Min shetlænder får 50g om dagen, samt 50g Green Power Alfalfa.
Og hvis jeg vælger at give roepiller/ kwikbeet, skal jeg så skære ned på Horsluxen? 