Når du bruger Pavo summer brik, og kan se at den ser godt ud, så vil jeg da anbefale at du vinteren over bruger Pavo Natures Best, og deres lucerne.
Jeg har en welch cop, så absolut skulle tabe sig og ikke havde fungeret optimalt på de produkter jeg havde prøvet ( lidt som din ) for 3 år siden gik jeg over til Pavo, og det var som at få en ny hest, smuk og strålende i pelsen, god energi og den tabte sig som planlagt, jeg er super tilfreds, og så er det en meget billig løsning.
Welch cop 600 gr. natures best + fire store håndefulde lucerne daglig, plus hø ad libitum pris pr, mdr. 300,00 + hø, det skal dertil siges han bliver ikke længere brugt, men det hænger sammen med en benskade.
DV 2 kg Pavo all sport + fire håndfulde lucerne + hø ad libitum pris pr. mdr. 300,00 + hø, han bruges dagligt og går cnc 80 i military han stor trives og har fin energi.
De er begge to smukke i pelsen ( tro mig en welch får lige så megen vinterpelse som en shetter )
Om sommeren døgn fold og pavo summer brik en hver daglig.
Ang. pris så køber jeg mit foder i tyskland, derfor er prisen selvfølgelig billigere end herhjemme.
Og en fordel mere ved Pavo, så får man altid super proffosionel hjælp når man kontakter dem.
Så min anbefaling er helt klart, brug pavos foder.
Held og lykke, når vinteren kommer.
Helle