Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Stigbøjler... hvilken str???
Forfatter: 
Dato:  20-05-2010 22:33

Hej Hn'er

Jeg ved ikke helt hvilken str jeg skal bruge i stigbøjler, da jeg ikke har nogen anelse om hvor grænserne går for sko størrelser til stigbøjle størrelser...

Kan i hjælpe.??

Jeg bruger 36-37 i sko, kan jeg godt passe en junior? hvad med dame? bliver de for store eller hvad?

Har en shetter der skal bruges til børn, regner da med at stigbøjlerne skal være størrelse barn???

Puha, kan i hjælpe? er helt ny i det her..

- nanna

0
0
Svar på denne tråd

hej hej stigbøjler
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 08:13

er der ikke kun herre og dame bøjler? tror ikke at du kan passe en junior, men tag ned i en udstyrs forretning, sæt bøjlerne på jorden og sæt foden ind i kan de komme ind, er det fint, kan de ikke er de for små

Stine nu med Frontiers Chico

ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter,

derfor spørger jeg min hest!

horses4you.skysite.dk

0
0
Svar på denne tråd

Stigbøjler
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 17:13

Stigbøjler findes i herre (12 cm), dame (11 cm) og junior (10 cm) Jeg ville klart vælge juniorbøjler til børn (gerne sikkerhedsbøjler med elastik, som kan springe af, hvis uheldet er ude) Jeg ved ikke om du kan bruge junior, ville umiddelbart nok gå efter dame str. Der må også godt være plads til en lidt mere robust vinterstøvle.

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Du skal bruge
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 20:49

En damestørrelse......

0
0
Svar på denne tråd

Juniorbøjler
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 21:33

Jeg bruger str. 36 i sko/støvler og mine bøjler er juniorbøjler. Har også prøvet at købe et par dame, men min fødder har alt for meget plads.

Mvh

Mette

Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 21:47

En almindelig damestørrelse skal du bruge. (Så er der også plads til en lidt større støvle fx til vinter. Din fod må for alt i verden ikke sidde fast!).

Team Starlight´s

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider