|
|
| Kiropraktor til heste. |
| Forfatter:  |
LotteC |
| Dato:  |
08-06-2004 22:28 |
|
Hej.
jeg vil høre om der er nogen kender en kiropraktor i Ringkøbing, Viborg Amter ?
Jeg er opmærksom på at jeg kan henvende mig til Tove Due, men jeg vil i første omgang høre om der er nogen tættere på.
Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"""Dejlig Oldenborg vallak sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regitze riesing |
| Forfatter:  |
Stina |
| Dato:  |
09-06-2004 10:59 |
|
www.dyrekiropraktor.dk
hun kører i hele landet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan jeg også anbefale |
|
|
Regitze har jeg også haft ude og kan varmt anbefale -min krydsgalopperende hest gik korrekt galop lige efter behandling - dejligt....
Tove gjorde i øvrigt samme gode stykke arbejde et par år i forvejen, var så ikke til at få ud, og så fik jeg Regitze næste gang.
Så anbefalinger til dem begge.
Camilla med heste-hunden
Der er friske billeder af hypsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kim Samuelsen... |
|
|
... fra Cimbrerdyrlægerne i Aars...
Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvor du bor, men Aars, er da ikke så langt fra Viborg..
Har altid været meget skeptisk, hvad "alternativ" behandling angår... men da min hest efter et styrt i løsspringning blev mere og mere stiv, kontaktede jeg til sidste Kim Samuelsen som kom ud og "rykkede" i Bissen... Det skal lige siges at Kim er både dyrlæge, Hestekiropraktod og akupunktør.. samt at han udøver noget kraniosekralterapi..(nogenlunde sådan noget hedder det)...
Dygtig og yderst behagelig menneske.
Min hyp kan nu endelig i en alder af 9 år, slappe af og skridte med helt sænket hoved...
Lotte og Bisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet