Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Savsmuld
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:22

Nå lige et spørgsmål mere (dem er der mange af når man pludselig står i selvpasserstald og den favre vide verden åbner sig for ens fødder) Kan man bruge savsmuld fra savværker som strøelse eller er der for meget støv i? Kan nemlig få det næsten gratis og det ville jo være et kup hvis ellers det er i orden at bruge.

0
0
Svar på denne tråd

Det tror
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 01:48

jeg godt du kan (y) - men jeg ville faktisk finde en norsk side at spørge på. For i Norge bruger de næsten kun savsmuld som strøelse, har jeg hørt - i Norge ;-)

:-) fra NinA

Skovturspart på hest (157cm) ved Uvelse, Lystrup Skov

Rid som du vil - men fjern al unødig smerte fra hesten :-)

FORDRINGER I DRESSUR (y) (kun tekst - ikke billeder)

se epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Til Nina
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 08:30

Tror du virkelig, jamen det vil jeg da prøve at undersøge - men hvor er verden lille - kan se du søger part i uvelse - jeg er opvokset i uvelse og har redet hele min barndom i lystrup skov....hehe skægt....

0
0
Svar på denne tråd

Savsmuld
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 10:47

Det er jeg helt sikker på du ikke kan, det er ikke renset, der er alt for meget støv og urenheder i, så det vil jeg absolut ikke anbefale.

Kisser

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 12:33

brugt træpillesmuld, hvilket var suuuper godt!

Tine

- Mor til den dejligste dreng -

- OLIVER, kl. 05.47 - 230109 - 55 cm - 3670 g -

0
0
Svar på denne tråd

Har vi gjort engang...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 22:29

Så det tror jeg godt du kan. Det er da et forsøg værd- men der er nok meget forskel på savsmuld...

Held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Sagtens
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 19:36

Jeg har brugt det i årevis. Hvis hesten står meget inde skal du dog være noget over bunden. Jeg lægger dog aldrig nyt ind når hestene er i stalden.

Mange hilsner

Charlotte

Nu med DANMARKS lækreste føl................................ Hvis du altså spørger mig;0)

0
0
Svar på denne tråd

Stutteri Cazis
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 20:51

Altså bruger du savsmuld der kommer direkte fra saværk, eller køber du noget der er varmebehandlet til formålet?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider