Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Spisning af haler..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 17:16

Hej Allesammen

Jeg har brug for et godt råd, mine to ungheste går sammen med en anden unghest, som spiser deres haler, har i et godt råd til hav jeg kan komme i deres haler så den lader være, har prøvet blue hors´s bidestop, det virker ikke...

Venter spændt på svar..

Helle og Uni

Nu også med Uni´s Tornado og Uni`s Arthur

0
0
Svar på denne tråd

Mangel
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 01:50

Faar denne hest nok protein i dieten, mineraler og andre aminosyrer, der essential ( dvs. de ikke producerer det selv).

If it isn't Dutch, it isn't much.
My other car is a Friesian Horse.
If it isn't a Friesian, it's just a horse ;-)

http://www.AnimalSportsTherapy.com

0
0
Svar på denne tråd

???????
Forfatter: 
Dato:  02-01-2010 14:43

Aner det ikke, da det ikke er min hest, og vi hver især selv står for at fodre vores heste...

Det er bare mine det går ud over...

Helle og Uni

Nu også med Uni´s Tornado og Uni`s Arthur

0
0
Svar på denne tråd

Bid-stop
Forfatter: 
Dato:  04-01-2010 14:21

i sprayform, Blue-hors har noget her

www.bluehors.dk/pleje/ pleje_8antibid.htm (og nu beklager jeg virkelig hvis denne tråd bliver flyttet til produkter/leverandører but what to do???)

Det er smadder irriterende. Jeg kendte en hest engang der havde fået sin hale spist af nogle kvier han gik på græs med. Den blev aldrig pæn..

Det kan selvfølgelig være noget med fodringen men når du skriver at de er ungheste tror jeg mere det er en sjov leg den har fundet på.. Egentlig ikke helt dumt på den her årstid hvor der ikke er så meget græs at beskæftige sig med men selvfølgelig svært belastende for dig..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

brug det naturlige
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 00:30

jeg har haft samme problem, jeg har gode erfaringer med at lave en naturlig blanding som jeg for øvrigt også bruger mod fluer om sommeren, hæld ca 1 dl eddike op i en kop pr gang, tag noget hvidløgspulver og en lille smule hjortesaksspray og bland det hvorefter du smøre det på haleroden, på den møde vil det sprede sig og de andre heste stopper straks med at spise halen, det var minkonklusion dda det skete ved min

0
0
Svar på denne tråd

snak med ejeren
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 11:43

af den sidste, for det kan også meget let ske at den har orm. De unge bliver jo lettere 'offer' for indvoldsorm, og en måde de selv kan komme nogle til livs er ved at spise fx halehår, da de så kan sno sig om nogle af ormene og 'trække' dem ud (sådan har jeg fået det forklaret)

Så ud over alt det stads du kan putte på dine egne, så kan et tjek af den sidste nok være den rigtigste løsning (hvis du ellers kan får ejeren til det)

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

www.stenhedegard.dk

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

1235456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 15:49

Mit bud vil også være at de har orm.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Oldenborg heste sælges:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider