feder - så om det er "kun" hø, afhænger af hvor mange kg. du giver....
Har I stadig græs på foldene, bør du også regne det ind i FE tildelingen - som Lese523 skriver ovenfor, så er der modsat hvad nogle mener, stadig kalorier i græsset på denne årstid 
Roepiller er rigtigt godt foder, men om det ligefrem virker befordrende på slankekuren er vist individuelt; mine har de sidste mange år levet på roepiller, rationeret græsning samt om vinteren - ligeledes rationeret - wrap, og tynde er der vist ingen der vil beskylde dem for at være!
Min criollohoppe er direkte fed, og det på en diæt der på denne årstid består af ca. 600 g roepiller, 4 kg wrap, salvimin og græsning på sparsomt lavfruktangræs..... 
Dorte