Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Lånehest
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 22:02

Hej HN'er

Jeg ved godt at det lyder usandsynligt, men vil det være fuldstændigt umuligt at låne en hest, hvor ejer betaler boksleje??

Jeg vil så frygtelig gerne låne en hest, men jeg har desværre ikke råd til at betale hele bokslejen.

Min tanke er, at hvis der er en person derude, som skal f.eks. ud at rejse i et år og alligevel skal betale boks hvor hesten står nu, kunne jeg jo være en mulighed.

Jeg er ikke naiv, bare håbefuld. Jeg er godt klar over hvad det koster at have en hyp

Smid en kommentar.

God fredag aften

Venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Mit bud
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 10:20

Er at du finder et sted hvor nogen har sin hest opstaldet privat, og evt skal på barsel eller noget, hvor ejer ikke kan ride hesten i en længere periode.

Jeg skal have besøg af en pige i dag. Hvis det går godt skal hun nok ride min hoppe sommeren over evt mere.

Kan ikke selv ride pga graviditet.

Det er ik meningen at hun skal betale for noget.

0
0
Svar på denne tråd

jo hvis man er dygtig og evt kan
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 13:12

videreuddanne hesten så ville jeg da nok mene det kunne lade sig gøre;-)

Jeg søgte en til at videreuddanne min hest og udfordre ham i hverdagen, da jeg ikke selv har energien til det da jeg har ADHD men er HYPOaktiv ikke HYPER;-)Han står stadig det samme sted og jeg rider ham osse- men jeg betaler det hele og vil gerne betale for evt kursus, stævner osv... Men han er selvfølgelig heller ikke blevet flyttet og jeg har jo stadig fornøjelsen af at ride ham;-)

Mvh Melanie

Ejer af det fantastiske Charly- dyr;-)

0
0
Svar på denne tråd

Avler...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 14:38

Find evt. en avler i dit område som mangler en til at ride deres heste.

Nu med 2 føl

Petersmindes Lima e. Bøgegårdens Laurino - Bøgegårdens Lantano

Petersmindes Lincoln e. Bøgegårdens Laurino - Victory

Stævneskab købes

Send besked

0
0
Svar på denne tråd

udlån...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 20:45

jeg har haft udlånt og her er 'reglen' at bliver hesten stående betaler jeg, ønsker de at flytte den er det på deres regning.

Beklager taste- og stavefejl

Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009

Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd

Flytte
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:06

Ja det store problem er nok det her med at få en hest flyttet. Hvis jeg ville komme til ejer ville det ikke være så problematisk.

Har overvejet det med en avler. Der er jo nogen der er villige til at sende dem til rytter i stedet for at rytteren kommer til avler.

Med hensyn til at videreuddanne hesten, kommer det jo meget an på hvad niveau den er på nu. Jeg vil jo gennem min undervisning arbejde med hesten så både den og jeg selv flytter mig i ridningen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider