forskelligt hvordan det ser ud- dyrlægen har nok fået lidt hud med el åbnet lidt mere ved den ene end ved den anden side muligvis. Jo det ser da åbent ud, men det skal jo osse være åbent så pusset kan løbe fra og det er jo det som det gør nu sammen med blodet. Chancen for infektion er mindre når det osse bløder, da blodet renser og heler naturligt.
Jeg sys nu ikke som sagt at det er forid det ser voldsomt ud - men det kan være svært ud fra et billede. Men jeg sys ikke ud fra billedte det ser ud til det stikker så voldsomt ud heller. men jo der er en væsentlig forskel på siderne kan man jo se. Men den ene side kan osse være bedre selvhelende end den anden.
Det er meget individuelt og derfor uhyggeligt svært at råde sys jeg.
Du kan prøve at ringe til dyrlægen i dag hvis denne har en mobil el fastnet du kan ringe på, men de fleste vil nu nok blive sure- du kan høre vagtdyrlægen, denne kan man få til at ringe til en hvis man er i tvivl. Er man meget i tvivl kan de komme ud, selvfølgelig på din regning. Men det koster jo med de kære dyr ved vi alle.
Jeg selv ville nu nok vente og se an hvis jeg skal være ærlig. En dag af gangen - blir det værre så ring til vagthavende - hvis ikke så vent evt til mandag med din egen. Men det er op til dig og ikke os hva DU har det bedst med. Har du det ebdst med han blir tilset nu så skal du da gøre det - helt klart. Der er jo heller ingen der siger at jeg HAR ret fordi jeg sys det ser således ud.