Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Muskelopbyggende tilskud?
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:40

Hej

Jeg står med en lækker 6-års DV vallak. Den er 167 cm, og ser ud til at være færdigudvokset. Den har været redet seriøst i lidt næsten 5 måneder, og er meget ridelig. Den suger godt på biddet og bruger sig rigtig godt under rytter. Gangarterne er gode, og den er i det hele taget rigtig fin og velfungerende under rytter. Jeg undre mig dog over at den næsten ikke har nogle muskler, specielt over ryggen og på halsen. Den er meget kantet og markeret, men er på ingen måde tynd - blot kantet! Jeg har haft min dyrlæge ude, og han har taget en blodprøve (jeg får resultatet fra blodprøven i næste uge) Dyrlægen siger at det tager tid for den at sætte muskler, men siger at det ikke er helt normalt at den næsten ikke har nogle (dog siger han, at det ikke er så slemt som jeg får det til at lyde) Men jeg har hørt at man kan få noget muskelopbyggende tilskud, og vil høre om I har erfaringer med noget af det? Dyrlægen anbefalede at jeg også kunne bruge olie, så den har noget at bygge musklerne af. MEN hesten er til tider meget varm, og tåler ikke for meget energi via foderet..

Håber meget på hjælp :-)

Med venlig hilsen:

Anne Carlsen

med dressurhesten Ka-dó

- nu med krone og bølge!

Sov sødt Diablo Delight

- du vil altid have den største plads i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:48

vil anbefale dig at købe noget myoplast

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast?
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:52

Hvad er det for noget? Det har jeg aldrig hørt om før..

Med venlig hilsen:

Anne Carlsen

med dressurhesten Ka-dó

- nu med krone og bølge!

Sov sødt Diablo Delight

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 20:59

Er et super produkt, og det virker :-)

Det er lavet af atten rene aminosyre, og det hjælper hesten med mange andre ting end lige at bygge muskler op.

Her er der ingen heste der bliver sat i træning eller kommer til kåring uden de er på Myoplast, og i sommers gav jeg det faktisk også til hopperne op til følskuerne, og så føllene dagen før og på dagene. Selvom vi det ene føl var i Tyskland i to dage, og den anden var i Sdr. Hygum, og det var tredive grader og vi tog afsted om morgenen, var han klar begge gange han var på banen, også til finalen om eftermiddagen.

Du kan se mere på www.hhcare.dk og ellers er du velkommen til at spørge :-)

Annette

Escapology T, til avlsbenyttelse !!

Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!

Safemate folingsalarmer udlejes !!

51 point Leonid holstenerhoppe sælges !!

www.escapology-t.dk !!

www.stutteri-taldorf.dk !!

0
0
Svar på denne tråd

Inden du begynder
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 05:27

At købe en masse ekstra ting, så prøv at tjekke om, han får protein nok i foderet, så der er noget, at bygge muskler af.

Eller kan jeg anbefale Muscle Base fra Cavalor.

Sadel sælges, evt. byt. se præs.

Pony sælges, se præs.

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

0
0
Svar på denne tråd

E-vitamin
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 10:14

E-vitamin er muskelopbyggende og med til at musklerne ikke syrer så meget til i forbindelse med, at man sætter hesten i arbejde eller øger arbejdsmængden.

Jeg er meget glad for Equistro Excell-E, som du kan læse mere om i dette link:

www.equidan.dk/ Default.aspx?CTYPE=7b2a5492-cccc- 45de-a8ee-1f36b59cefe6&ID=b316910b- aaf4-4aea-b032-fda3ab122c34

Rideudstyr sælges - se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

myoplast
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 10:24

jeg tilslutter mig lige myoplast og vil gerne høre annette hvad hun tager for det.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 10:45

Jeg brugte sidste år, da min hoppe skulle i tilridning Amino E fra Blue Hors, og den sidste måned inden kåring fik hun Myoplast. Hun så virkelig godt ud på dagen, men havde ellers været lidt tynd/muskelfattig i foråret.Skal også siges at hun blev drægtig i første forsøg, selvom hun var i tilridning. Så den coctail bruger jeg også til vores 3 års hoppe i år.

Men jeg vil også gerne vide hvad Anette tager for Myoplast?

MVH Diana

Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 11:35

Tusind tak for de gode råd (Y)

Det lader til at Myoplast er rigtig godt. Når jeg får resultatet fra blodprøven, kan jeg jo også se hvad hesten mangler. Og så vil jeg da finde ud af om det ikke matcher det, som Myoplast indeholder. Det kunne jo tyde på at hesten mangler E-vitamin, så det bliver spændende at få resultatet fra blodprøven..

Anette: Som så mange spørger, hvad tager du for Myoplast?

Igen, mange tak til alle :-)

Med venlig hilsen:

Anne Carlsen

med dressurhesten Ka-dó

- nu med krone og bølge!

Sov sødt Diablo Delight

0
0
Svar på denne tråd

myoplast
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 22:21

Så vidt jeg kan læse mig frem til kan det med fordel betale sig at købe myoplast i tyskland. Herhjemme koster det ca 650 + forsendelse. På en tysk hjemmeside har jeg set det ned til 450,- men da jeg bestemt ikke er en ørn til tysk og har haft lidt svært ved at finde ud af leveringen og omkostningerne ved denne, har jeg opgivet at bestille hjem og istedet givet det ekstra i den lokale foderstof...

Har desværre ikke linket til de tyske hjemmesider, men fandt dem ved at søge på google.de

Er der en der har lettere ved forstå tysk end mig så giv endelig besked, det er jo lidt at spare

Mvh Stinne

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 22:00

Der er sendt PB, til dem der ønskede pris

450 kr lyder meget billigt, det kan vi ikke engang få det til :-)

Annette

Escapology T, til avlsbenyttelse !!

Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!

Safemate folingsalarmer udlejes !!

51 point Leonid holstenerhoppe sælges !!

www.escapology-t.dk !!

www.stutteri-taldorf.dk !!

0
0
Svar på denne tråd

kan myoplast
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 02:35

fåes i Norge egentligt???

Velkommen til HN

"Join the Battle"

0
0
Svar på denne tråd

myoplast
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 08:20

hvor lang tid holder en bøtte på 1,5 kg. ??

Jeg har tidligere givet e-amino, men kunne måske med fordel prøve myoplast netop fordi hesten bliver redet ekstra hårdt her i en periode.

Venlig hilsen Heidi

Flere ting sælges - se præsentationen

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

BlueHors
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 13:31

tror at bluehors har en masse produkter til muskelopbygning.....

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 20:41

Tak til alle - hesten blev sat på Myoplast kur i torsdags :-)

Med venlig hilsen:

Anne Carlsen

med dressurhesten Ka-dó

- nu med krone og bølge!

Sov sødt Diablo Delight

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  21-02-2009 22:16

Det skal vi da også have til vores heste. Har søgt på svenske sider og der er prislejet ca 450 dkr

0
0
Svar på denne tråd

snøvsen:
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 00:24

Equitop's myoplast koster 650, så jeg vil da mene at 450 er billigt sluppet ;)

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

muskler
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:19

vi havde også en vallak som vi ikke kunne få muskler på, vi brugste myoplast i en periode indtil vores massør sagde at det var spild af penge og at hesten meget nemt kunne få for meget protein hvilken ikke er godt, vi blev anbefallet muscle base , som vi så ikke har fortrudt, hesten får ikke de ømme muskler, og den får naturligt bygget sine muskler op, vi kunne tydeligt mærke forskel efter en uges tid at hesten arbejdede mere villigt, og så kom musklerne lige så stille det virkede, det endte med at der var mange der brugte det på rideskolen vi stod og de havde også rigtig god efekt af det. Men hvis du gerne vil ha myoplast, har vi noget liggende som vi kun lige har begyndt på og vi får ikke brug for det.

0
0
Svar på denne tråd

muskler
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:39

Og lige en ting mere om muscle base så sætter det en dæmper på de lidt varme heste, vores var nemmelig også noget frisk, og vi fik en mere afslappet hest udaf det.Kan kun varmt anbefale det.

0
0
Svar på denne tråd

Myo Plast
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 08:53

En bøtte Myo Plast holder ca. en måned, for en hest over 500kg.

Anna Sandahl Michelsen
Coolze ?'<3 jeg elsker dig'(L)
Tazz - Du vil altid være min lille Bølle<3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 09:09

Muscle Base, hvad mærke er det?

MVH Pernille

SØGER: FLIMMER, CA. 134 I STG. SKIMMEL/HVID, 19 ÅR(HVIS J HAR REGNET RIGTIGT) HOPPE DÅRLIGT BILLEDE PÅ PRÆSENTATION SÅ SKRIV SELVOM AT DU ER I TVIVL EL. SIGNALEMENT IKKE PASSER HELT!

0
0
Svar på denne tråd

Nu tråden er taget op
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 12:11

så er myplast jo udvundet af tang/alger. Hvis man tildeler havalger i pulver form, kan man tildele nogle af de samme amminosyrer, samt mineraler til en helt anden pris end myoplast. Bare til information til dem der ønsker ;)

Sagde Janne - der havde et virkelig fedt HN-træf 2009

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

muskelopbyggende
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 12:19

Jeg skifter kraftfoderet ud på denne type heste og giver i stedet Spillers Conditioning mix og Spillers conditioning fibre. Det hjelper og det bliver de ikke varme i hovedet af. Overlinjen bliver meget bedre og de bliver hurtig blanke i pelsen.

Husk selvfølgelig også godt hø.

En lille bøtte med noget "magisk" kan jo ikke fikse problemet, hvis problemet er at den faktisk ikke får ordenlig hø og kraftfoder.

Tjek også din sadel, for passer sadlen ikke ordentlig, så vil hesten ikke lægge ryggen op og arbejde korrekt og da bygger den ikke muskler.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 19:17

E-vitamin fra Euestro, som Lisbeth anbefaler, sidste år til et føl der fik nyreslag.

Og det er ret så effektiv, fordi plagen ingen men har efter den tur sidste år . Det var vores dygtige dyrlæge der abefalede dette produkt.

Der blev løbende taget blodprøver på føllet i de 5 uger hun var syg, og det gik den rigtige vej med muskelværdierne.

Så det er helt sikker effektiv.

Oldenborgplag af god afstamning sælges - læs mere på www.staldmiller.dk

Opstaldning tilbydes i dejlige omgivelser - ring og høre mere på 22 42 26 39.

0
0
Svar på denne tråd

Omega 3-6-9
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:57

Der er lige her i sidste måned kommet en ny lavdosis olie fra Equidan på markedet, som indeholder de rigtige sammensætninger af omega 3, 6 og 9. Der skal kun 30 ml. til om dagen til en stor hest.

Så her er løsningen til de heste, som skal have olie, men som ikke kan tåle alt for meget.

Jeg giver det selv til min DV hoppe, da det er billigere alternativ end Equistro's E-vitamin, når det er til vedligehold.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

Stadig ledige uger i sommeren 2009:-)

0
0
Svar på denne tråd

lisbeth
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 09:23

Hvad koster denne olie jeg kan ikke rigtig finde priser og forhandlere i århus området.

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 16:11

Jeg har haft super effekt af Myoplast til en 4 års der skulle gøres klar til e-test og kan varmt anbefale det. Efter 1 md. på myroplast/ridning så han fantastisk ud. Jeg har dog et andet problem som nogle måske kan hjælpe med. Min hest er meget "varm" når den kommer ud for nye oplevelser og jeg har svært ved at få kontakt med den. Jeg har læst mig frem til Relax-Amino Pasta fra Blue hors kan afhjælpe problemet. Er der nogle af jer der har erfaringer med noget i den stil? Hesten får foder specielt tilegnet "varme" heste.

Mvh JannieS

0
0
Svar på denne tråd

Equioil...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 16:33

Gitte:

Jeg hedder godt nok ikke Lisbeth men jeg kan oplyse, at Equioil 5 liter koster 399 kr... fåes også i 1l flaske, men kender ikke prisen på denne... (med flere heste i stalden, kan den anden bedre betale sig)

- Består iøvrigt af hørfrøolie og forhandles bl.a. hos Miljø foder!

Med venlig hilsen

Lone...

Stald Julshede...

Stifter af facebook gruppen:

Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤

Alle er velkomne!

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 19:23

Inden du køber dig fattig i dyre mirakelkure, synes jeg du skulle få tjekket din foderplan.

Skal jeg være helt ærlig, så er muskelopbyggende kure noget opreklameret.

Spurgte i øvrigt en Body Builder om han kendte nogle legale mirakelkure der kunne hjælpe med at gøre én mere muskuløs.

Han svarede (efter over 30 år idenfor den sport) at det gør der ikke. God og nærende kost er vigtig. Gider man ikke det, kan man tage proteinpulver. Det han og mange andre "legale" Body Buildere (dem der ikke sprøjter sig med hormoner) gør, er de tager kreatin for en større muskelmæssig udholdenhed i træningen. Men han er siger samtidig at dokumentationen for effekten er mangelfuld og man skal virkelig træne tungt og hårdt for det er "nødvendigt".

"Under no circumstance should your hand disturb the horse's mouth. You must learn to stay calm in all situations and control your emotions. There is no room for anger."

Translated from Xenophon

0
0
Svar på denne tråd

varm hest
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 20:39

Hej JannieS: jeg fik anbefalet magnesium til min DV der var meget varm - og derfor blev en anelse uden for pædagogisk rækkevidde når det var værst ;-)

Åbenbart er der mange hest der mangler magnesium, du kan evt google effekten. Jeg købte mit i Land og fritid :)

Trine

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-11-2009 20:45

E Amino fra Bluehors har virket fortrineligt til mine DV´er.

Kristina; lykkelig ejer af 5 års dressurvallak e. Salomon/Tango `Starlight´s Sidney` <3

0
0
Svar på denne tråd

Tak til
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 20:29

Hej Trine28 og Frøken ♥Mademoiselle

Jeg prøver begge dele og ser om det har en virkning :o)

Hilsner JannieS

0
0
Svar på denne tråd

Hjalp det?
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 09:22

Hejsa,

jeg har en meget nervøs lille dup, som jeg nu i et godt stykke tid longere frem og ned for at opbygge hans overlinie og derfor efterlyse jeg også tilskud, der fremmer muskelopbygning. Han er stadigvæk meget muskelfattig...

Derfor vil jeg høre om det hjalp? Jeg har så svært at finde rundt i tilskudsjunglen.. Jeg hørte også om e vitamin soyapulver..

Men findes der noget, der både får musklerne til at hobe op omkring rygsøjlen, som han ikke kan falde fra hinanden, når han bliver bange og der desuden giver ham mere ro i sindet ville jeg bare blive så glad, så glad.. :-)

Tak på forhånd for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd

uityuiytu
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 11:26

Neizse: Hvor er body builderne i Danmark blevet af?? Jeg er snart træt af at være single hihi

Mine får spillers cool fibre og hvis den store svinder lidt ind i vinterhalvåret får han S conditioning fibre i stedet.. Ingen små pulver blandinger... på nær hvidløg..

aloe vera forhandler

www.houseofcharisma.com

Home of Masterback flex saddles

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider