Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

naturmedicin/ alternativ behandling
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 20:18

Hej allesammen :D

tænkte på om i ved noget omkring naturmedicin ?

evt. egne erfaringer ?

og havde også tænkt lidt på om i vidste noget om behandlingsmetoder såsom : behandling via tillid , og hestens naturlige instinkter ?

jeg vil meget gerne vide mere omkring dette emne, da jeg syntes dette er et meget spændnene emne :)

håber i kan hjælpe ;)

*Uden tæsk går hesten best*

- fra Emma&Desire <'3

0
0
Svar på denne tråd

alternativ behandling
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 20:42

Hej

Da min fjord hoppe blev forfanget sidste aar provede vi mere eller mindre alt hvad der kunne proves.

-Aromaterapi (hvor hun valgte hvilke olier, urter hun ville ha')

-Massage (hun stod paa boksro i 5 mdr)

-Urteterapi (mint,lakrids,camille,h...an,oregano etc)

-TTouch (en amerikansk form for af stressning, der er blevet meget moderne pga Sarah Fisher(UK))

-Magnetic behandling

Jeg brugte timer,endda dage paa internettet for at finde oplysninger om hvad jeg kunne gore for min lille hoppe.

Jeg snakkede med doctor dyr hele vejen igennem, saa baade dr.dyr og smeden vidste hvad hun fik og hvornaar.

Hvad der virker og ikke virker hved jeg ikke, men hesten er nu tilbage i fuld traening og vi haaber paa at deltage i 3dags military staevne her i juni.

(Hun faar stadigt magnetic terapi (Daekken og boots), Massage (hver 14.dags) og urter (mint,garlic)

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Magnet terapi
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 21:24

Hej Charlotte,

Vil gerne høre lidt mere om dine erfaringer med magnetprodukterne. Har det nogen effekt? Er det pengene værd? Hvornår og hvor meget bruger du produkterne?

Har nemlig lige investeret i et par senebeskyttere med magneter, da min hest var blevet lettere forfangen.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

0
0
Svar på denne tråd

Magnetic terapi
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 21:37

Hej Lise

Som sagt bruger jeg stadigt magnetic terapi.

Min hoppe har et par Veredus Magnetic Front stable boots (som hun har paa ~12 timer per dag=overnight).

Et par Premier Equine Magnetic hind stable boots (som jeg bruger et par timer naesten hver dag, maa max bruges 4 timer dagligt) og et Premier Equine Magnetic Rug, som jeg bruger 1-2 timer efter jeg har redet hende eller i traileren paa vej hjem fra traening)

En gang stod hun med magnet daekkenet paa da doctor dyr ankom for at tag xrays af hendes hove (for at tjekke om det stadigt gik fremad med helbredelsen)- selv efter jeg havde taget daekkenet af ville dyrlaegen ikke bedove hende, da hun var saa slov(hun stod og sov )

Jeg vil blive ved med at bruge mit magnet udstyr til hende, da jeg tror paa at det hjaelper. Hendes massor siger at hun er mere stiv nogle uger end andre, og sjovt nok, naar hun er stiv (sore muscles) har jeg ikke brugt daekkent (bad owner, jeg ved det)

Hvilke maerker der er gode og ikke saa gode skal jeg ikke gore mig klog paa, hver enkelt har sin egen mening.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Tak for tilbagemeldingen ...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 21:43

Jeg ser også frem til at prøve det af. Har dog aldrig set de boots nogle steder. Kan du evt. sende et link?

Held og lykke med den lille gule :-)

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

0
0
Svar på denne tråd

links!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 22:03

Jeg haaber disse links virker!!

Premier equine magnet daekken (nederst paa siden)

www.premierequine.co.uk/acatalog/ horse-rugs.html

Premier egunie magnet stable boots (overst paa siden)

www.premierequine.co.uk/acatalog/ horse-boots.html

Veredus Magnetic Stable boots (2.nederst)

www.classicdressage.com/acatalog/ Veredus.html

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak :-)
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 22:13

Det er da vildt billigt for dækkenet. Har set flere, der kostede over kr. 4.000,-

Gad vide om de sender til DK!

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

0
0
Svar på denne tråd

4000.-dkr
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 22:25

okay jeg ved DK kan vaere dyr, men 4000.- nu forstaar jeg hvorfor nogle af mine danske venner troede jeg var kugleskor da jeg "bare" gik ud og kobte et magnet daekken!

Prove at ringe til dem, de er great.

Hvis jeg har haft sporgsmaal, vaeret i tvivl om strorrelser eller magnet styrke etc har de staaet paa hovedet for at hjaelpe.

Jeg ved fra deres reklamere at de har tyske ryttere der bruger deres udstyr.

I vaerste tilfaelde maa du sende mig en besked og jeg skal se hvad jeg kan gore.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Den er god nok ...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 22:29

De sælger til hele verden, ser det ud til. Dog er fragtpriserne til fastlandet noget dyrere, men der er stadig mange penge at spare :-)

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider