Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilket stalddækken?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 21:32

Hej alle

Jeg har en bred Oldenborg, som bruger klassiske, gammeldags Rambo-dækner (med stor udringning) ude, men nu har jeg brug for et stalddækken, hvis mit udedækken bliver vådt, så det kan tørr natten over. Mit spørgsmål er, hvilket dækken passer til Oscar? Jeg har allerede haft et Horseware-dækken hjemme, men det er alt for smalt - troede, at jeg var sikker på, at han kunne passe det, når han nu havde nogle i forvejen og de passer perfekt. Dækkenet skal være med en bred udskæring, frontspænder, krydsgjorde og ca. med 200 grams fyld.

Der må da være nogen derude, der har en hest, der ikke lige passer DV-mål!

Glæder mig til at høre fra jer. Mathilde

0
0
Svar på denne tråd

Weatherbeeta
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 21:50

Jeg har gode erfaringer med WeatherBeeta dækkener til brede heste - ville egentlig have anbefalet et Horseware, men det har du jo allerede prøvet

Men hvorfor ikke købe et ekstra udedækken istedet magen til det du har???

Derudover så skifter jeg altså ikke dækken bare fordi det er vådt. Har du et godt dækken betyder det jo ikke noget, at det er vådt udenpå, så længe det er tørt indeni - og det mine Horseware dækkener altid også selvom hesten går på fold min. 8 timer dagligt!

Rideudstyr sælges - se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 21:12

Tak for svaret. Og du har ret - har faktisk aldrig været ude for, at det var bådt indvendig, men jeg har nok været bange for, at jeg ikke havde noget alternativ, hvis uheldet skulle vøre ude. Tror jeg tager dit råd og køber et nyt udedækken - det får jeg nok mere brug for.

Mange hilsner fra Marhilde

0
0
Svar på denne tråd

De gamle Horseguard
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 22:44

Er perfekte til de brede heste- og kan tit findes brugte til billige penge.

Derudover er de næsten umulige at slide op...

MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider