Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

foldbeskyttelse
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 16:12

Mit dejlige islænderføl på 1 år får lidt rigelige skræmmer på specielt underbenene på bagbenene når han leger med sin bedste ven en fjordvallak på 3 år. kan jeg give ham noget på benene når de er på fold? Han står inde om natten.

WWW.123hjemmeside.dk/bondegaarden3

Nu ejer af en smuk Islænder

0
0
Svar på denne tråd

foldskader
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 16:56

Hey,

Tror ikke der er så meget at gøre, at give hesten gamacher på kan også skabe problemer fordi der kan komme sand i disse, benet bliver for varmt eller de glider ned. Desuden kan de give trykninger hvis hesten har dem på længe. Ungheste skal lige lære at styre benene og det er da rigtig godt at han får mulighed for at udvikle sig fysisk og mentalt ved at lege med en anden.

Min hest har haft et utal af foldskader i den tid jeg har haft hende men hellere lukke den på fold med kammerater og lade den få lidt ondt i benene end lade den stå inde og få ondt i hovedet i stedet..

MVH,

Majken og Seven

"Rigtige kvinder rider klassisk"

0
0
Svar på denne tråd

helt enig
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 17:09

Men han er jo mors lille baby og der må ikke ske ham noget. Selvfølgelig skal han lege med de andre heste. Desværre skal hans ven i tilridnig om et par uger, så da må han leg med ponyen på 12 år.

WWW.123hjemmeside.dk/bondegaarden3

Nu ejer af en smuk Islænder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider