Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Kieffer Action AT vs. Kieffer Jerez AT
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 11:32
Hej der... længe siden jeg har skrevet her sidst...

Var lidt interesseret i, om der var nogen som har kendskab til de 2 ovennævnte sadler????

Jeg skal om ca. 1 måned opereres i ryggen og har bagefter brug for en sadel med kanonstøtte i.
Kieffer Action kender jeg, men Jerez-modellen har jeg aldrig hørt om.
Har fundet begge modeller på:

http://www.saddlersrow.com/saddlersrow/dept.asp?s%5Fid=0&dept%5Fid=264

For mig ser det ud til at Jerez AT er noget dybere i sædet og som beskrevet i teksten har større skulderfrihed pga. cut back på sadelklapperne.

Spørgsmålet er så: Hvilken én ville i vælge, hvis det var??? Og kan man overhovedet købe Jerez modellen her i DK??

Synes jeg er lidt i tvivl, for kan se det gode i begge modeller...meeeeen hælder nok en anelse til Jerez AT.

Venlig hilsen

RikkeAnd
?:-)
Horse Power Quality
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 12:29
At Action'en er den ultimative dressursadel for der er super støtte i. Den har også 'cut-back' ved mankestykket lige som Jerez'en har. Jeg kender heller i Jerez sadlen, men på billederne på den side du har sat link til, ser det ud som om Action'en har dybere sæde og mere støtte end Jerez'en har.

Jerez ser ud til at være højere fortil og derfor ser sædet dybere ud, men jeg tror ikke det kan være rart med så høj en forsvidsel - jeg synes at Action'ens forsvidsel er høj nok, hvis du forstår. ;-)

Hilsen
Lotte

Vil du lære at dykke. Se her: www.nolimitsdiving.dk
0
0
Svar på denne tråd

jerez..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 19:14
Kieffer Jerez har en kanon støtte i sædet og giver også en god støtte i lænden dog har den ikke den bedst knæ støtte. Knæ støtten er udmærket, men der findes bedre.

Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Bemærkning
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 19:17
Bemærk venligst at jerezen på billederne faktisk skråner lidt. Den er slet ikke så høj fortil på billedet, når man kommer ud og ser den rigtigt.
Det ved jeg, for en af mine veninder har sådan en sadel.

Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Forhandler i Danmark
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 19:32
Hej Rikke

På siden www.rideudstyr.com kan du købe både Action og Jerez. De har butik i Juelsminde, så hvis du bor i nærheden kan du sikkert få lov at prøve for sammenligningens skyld.

0
0
Svar på denne tråd

Takker..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 16:52
..for jeres svar.

Bor dog noget et stykke fra Juelsminde, men man kunne da lave en tur ud af det sammen med veninden en dag....

Tror stadig jeg hælder mest til Jerez, men nu må jeg ned og lure..

Tak igen, folks.

Knus fra
RikkeAnd..............
Horse Power Quality
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider