Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Lejlighedsvis halt?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 11:36

Vil gerne høre fra andre der har haft heste med lign symptomer, og om hvad det var / forsvandt det?

Nogen har en pony ( fjordhest) der pludselig halter vildt på ene forben. Ca 3-4 skridt eller 30 sekunder for så at gå normalt igen.

Det kommer og går. Den kan løbe helt rengående ud over folden. Når man trlkker med den ind på staldgang, kan den pludselig halte igen på forbenet.

Nogle dage halter den 3-4 gange på samme ben i trav, for bagefter at trave normalt.

Jeg har aldrig selv oplevet ngoet lignende, men tænker om det kan være gammel skade, mus etc?

Har I prøvet det?

RIDEUDSTYR

Alt til rytter og hest.

Særtilbud:

Staldskab 1,5 meter højt. GRATIS leveret:

1999,-

0
0
Svar på denne tråd

Min pony..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:16

havde forbigående halthed, han fik konstateret hovsenebenssyndrom.. Og blev slagtet..

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Pony...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:34

Umiddelbart skal den undersøges af dyrelæge.

Men hvis jeg skal komme med en ide så kan det være den låser i knæet eller i kodeleddet. hvor efter det løsner sig eller går fri igen.

Den kan have en mus, som sidder i vejen ind imellem.

Havde en gammel pony, hvor bagknæet hoppede ud af led engang imellem. Ikke noget som generede den, dyrelægen sagde den ikke havde ondt- jeg lærte at sætte det på plads igen, når det hoppede ud af position.

Pavo Kruidenmelange og Pavo Slobber mash sælges

super BILLIGT-

Smuk hestehoved dørklokke sælges!

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider