Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

møgpletter
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 17:57

Hej alle, der også har en vidunderlig, hvid hest :)

tilgændgæld kender i sikkert alle problemet: møgpletter, efter at have ligget ned en hel nat -

findes der metoder, gerne hvor man ikke skal ud og købe det helt store, til at fjerne pletterne?

mvh.

0
0
Svar på denne tråd

Der har lige været en
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 19:35

lang tråd med gode råd her: www.heste-nettet.dk/forum/5/392535/ 392535/

Hilsen Helle

Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber
0
0
Svar på denne tråd

hundeshampoo
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 20:28

Du kan forår, sommer og efterår vaske hesten med Blue Hors
Plejeshampoo, det er lidt dyrt, men meget drøjt i brug, og overhovedet ikke irriterende for huden. De slemme, gule steder (hale og haser) kan du med fordel vaske med KW Hundeshampoo til hvide hunde. Selve sæben er blå, og virker fantastisk til hvide heste - tro mig, jeg havde en hvid hoppe (læs: grisebasse) i fem år og prøvede ALT!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har jo en...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 08:54

som i morges havde brugt sin nattesøvn, til at ligge i de dejlige fugtige udsmattede grønne klatter, som jo normalt kommer ved indgræsning.

Jeg er begyndt at bruge shampo fra eggersman og den virker bare supert på skimler og hvide heste. det er enda som om den holder sig hvid længere og især i halen, efter at jeg gik over til at bruge denne shampo.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 19:34

Fugt pelsen hvor pletten er og kom kartoffelmel på. Lad det tøre, fx natten over. Det tager en hel del af farven.

- Sofie
♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider