Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Sår...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 10:32

Jeg har en knap 8 måneders hoppeplag, son har nogle dumme hudafskrapninger på begge bagpiber.

Hun KAN ikke få vasket ben, da hun ikke er til at komme til. Jeg kan (hvis jeg er heldig) få sårcrem på hende ben, har også fået det lilla antiseptisk spray på, men jeg kan ikke komme til at vaske ben på hende?

Hvad virker på sådanne sår?

Det er ikke en mulighed for hende at stå inde, da hun har for meget krudt i r***.

Hjælp - Hvad gør jeg

Med venlig hilsen

Bolette

~~Hastværk er lastværk~~

www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 20:53
Hvis du i en alder af 8 måneder ikke kan komme til din hest, er det så ikke med at se og komme igang med træningen? Du kan jo ikke behandle hudafskrabninger, som du ikke kan komme til, og jeg vil hårdnakket påstå, at ALLE heste kan få vasket ben - det er blot et spørgsmål om træning!

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

diannapilegaard
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 21:17

Jeg ville bare lige tilføje, at jeg købte hesten for 14 dage siden og hun har skulle vende sig til en helt masse nye ting, og tror mig jeg har prøvet med træning.

Men nok om det, nu fik jeg en dyrlæge ud - da hun havde fået endnu en skramme og så kunne han behandle dem begge. Begge er heldigvis overfladiske og hun skal så bare have lidt boksro og jeg kan gå nogle ture med hende.

Men tro mig, min plag på snart 2 år (som jeg selv har avlet og arbejdet med) har jeg aldrig haft disse problemer med og det er da lidt ærgeligt at hun er så urolig i forbindelse med hendes ben. Desunden havde jeg jo håbet på at kunne lære hende det med benen på en bedre måde, end på en måde hvor det gør ondt.

Men vi skal nok klare den.

Med venlig hilsen

Bolette

~~Hastværk er lastværk~~

www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider