Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hår falder af pga. sårspray...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:56

Er der nogle der har erfaring med Sårspray fra blue Horse...

Har selv brugt det til et ret stort sår på bagbenet af hesten, som også er helet fint nu. Meen.. nu begynder hårene at falde af rundt om såret der hvor benet også er lilla pga. sprayen selvfølgelig. Det er, en slags skorper der har dannet sig i hårene rundt om såret, som man nu bare kan pille af og hvor man så finder nyt lyserød hud under.. hvilket nu gør det ellers fine sår større..

Men er der andre der har erfaring med dette??

Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold pause
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 09:32

Vent og se tiden an... hårene falder af med sårskorpen, men vokser ud igen, det tager bare lidt tid.


Du kan også holde en pause med sårspray og lade såret få lidt luft, så heler det ofte bedre.


Som en mulighed kan din hest jo også være allergisk, men det tror jeg ikke, da det ellers ville være blevet mere irriteret.


Anne K.C.

"At efterligne er ikke det samme som at forstå!"

Hestemassage tilbydes i nordsjælland!

0
0
Svar på denne tråd
 
 læg det på hylden
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 13:35

hej...


prøv at lægge det på hylden og brug aloe vera det er meget bedere.. hvis du vil have kvalitet så lad vær med at købe det i matas eller de andre butikker.. det er ikke ret god kvalitet..jeg havde en hændelse med min hest som blev kørt ned af en bil(desværre) og den fik en rift ned af sit forben og der brugte jeg kun aloe vera til den , jeg siger dig jeg har aldrig nogensinde set et sår der helede bedere.. det var helt utroligt.. brugte osse sårspray før men har kasseret det bruger kun aloe vera nu til mine heste .. kender mange der er gået over til kun at bruge aloe vera til f.eks insekter om sommerem,sår og rifter,mug osv... hvis du er interesseret i at prøve noget kan du ringe til mig (forhandler det nemlig osse) 30429895 eller på e-mail katjahansen23@hotmail.com ... held og lykke med din hest...


mvh katja

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider