Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvem har kieffer sadler
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 17:21

erfaring med kieffer sadle søges.. har i fået jeres tilpasset ved sadelmager eller???

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:20

den er jeg glad for- den ligger godt på heste der har brug for lidt brede sadler.Jeg har fået den stoppet om en gang og skal have den stoppet om endnu engang, naturligvis ved uddannet sadelmager

Hygge d

0
0
Svar på denne tråd

2 stk.
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 23:07

Det har jeg også - 2 stk. endda. En nyere Lusitano Kür og en 4 år gammel Lusitano. Lusitano Küren er tilpasset hos sadelmager, og det skal den anden Lusitano også, inden den skal bruges på min nye unghest.

Jeg er generelt glad for Kieffer, da de som tidligere sagt passer godt til bredere og højtstillede heste. Desuden sidder man for skønt i et dybt 'excellent' sæde, syntes jeg ! Men det er jo en smagssag... :-)

Hvis du vil se regnbuen,

er du nødt til at kunne klare, at det regner !!

----------------------...----------

Kig ind på min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/a...en/4816421

0
0
Svar på denne tråd

kieffer
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 14:19

Både mig og hesten er glad for vores Kieffer master sadel, den er blevet tilpasset hesten ved sadelmager.

- :-) Myss fra Trine :-) -

- bedre kendt som Neger med Reje -

Fighting for peace, is like f*cking for virginity...

Hesteprofiler Freja & Tika

Er din kat tjekket for katteaids og katteleukæmi?

Gør det!

0
0
Svar på denne tråd

wien og master
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 14:48

Hej

Jeg har tidligere haft den gamle wien model, en super sadel som jeg var meget glad for, men den "afgik til skraldespanden i en alder af 20-25 år

Og så har jeg haft en master som jeg var meget tilfreds med - da hestens ryg udviklede sig fik jeg sadelmageren til at tilpasse den, stadig med meget stor tilfredshed

0
0
Svar på denne tråd

kieffer
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 17:03

jeg har også en lusitano, den har jeg også været meget glad for.

Men grundet nyt køb sælger jeg denne, hvis det skulle have interesse kan jeg kontaktes på tlf 21823849.

Hilsen AnneMette

pease love and understanding

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer Achen
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 13:03

Jeg har bl.a. en Kieffer Achen (kombineret)...den har jeg ihvertfald aldrig fortrudt købet af - den har båret mig gennem mange ting og sager gennem tiden...stævner, distanceridt osv. osv. og har desuden været brugt på flere heste - den har været et kært eje...og er det stadig - selvom jeg idag mest rider i min dressursadel (Isabell Werth Pro).

.

Min Kieffer sadel er desuden også et klart bevis på at man kan have en sadel i mange år hvis man passer på den...jeg har haft min siden 1986...og den har kun en mikro-lille ridse i sadelpuden foran, (som er syet ) - totalt set ligner det en sadel der kun er 4-5 år gammel af stand - for læder og farve er fuldstændig intakt og lækkert som da jeg købte den i sin tid...for nu 20 år siden !

.

Med venlig hilsen Marsil
Stald Skovvang - Østjylland
www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer med kieffer
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 14:40

Jeg har gennem ca. 10 år reddet i kieffer sadler bl.a. wien, master og lech profi. Jeg syntes kvaliteten er rigtig god og så er jeg helt vild med deres sæder.

Min oplevelse er at det er et mærke et mærke der kan tilpasses af sadlmager så sadlen kan komme til at ligge godt på de fleste heste og ponyer. Desuden er det meget positivt at kammeret er blevet bredere med tiden samt jeg syntes at priserne er overkommelige at betale.

Jeg har senest redet i en lech profi med dybt sæde, men må desværre skille mig af med den nu da min nye hest ikke kan passe den. Det ærger mig meget, men hest før saddel

/Hanne

0
0
Svar på denne tråd

har også
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 19:14

en kieffer. Det er en Kieffer action, med meget dybt sæde og mega knæstøtte. Den er (næsten) mit kæreste eje. Har været ude for en rideulykke så det har knebet lidt med balancen, men her var sadlen en stor hjælp. Jeg er nu også begyndt at ride i min Kentaur, med knap så meget knæstøtte. Jøsses en omvæltnng. Men jeg skal jo have styrket balancen!!!

Min Kentaye er kun købt fordi den er en billig kvalitetssadel, ville hellere have haft en Lucitano, men pengene var der ikke lige på det tidspunkt. Men når de er er vil det bestemt være en kieffer jeg vil vælge igen.

You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far.

SMUK FRIESERPLAG SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

12345...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2006 23:21

jeg har en wien, som nok er 20 år gammel.

Den ser på ingen måde slidtd eller er blevet mat i farven.

Jeg rider i den hver dag gerne på flrer heste og har ikke en eneste gang oplevet at den ikke kunne ligge på en hest.

den ligger på tykke, tynde, karperyg osv uden problemer og den er aldrig blevet set a en sadel mager. skifter dog stigeremme en gang om året.

frygter den dag den ikke kan mere.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:53

Det har jeg - og jeg er yderst glad for den :)

den passer på de heste jeg har prøvet den på.

de er ikke stoppet med noget dårligt, men heller ikk det aller BEDSTE, men ligger dog i toppen

Kram pigen med superhesten :)

Den pavestolte ejer af 4 års hopppen Spunk Jacqueline :)

^ elsker bare den hest så meget :b

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 16:57

Jeg har 2 stk. (Den ene er til salg)

Jeg har en Kieffer Action, som bare ligger super på mange heste.. Desværre kan jeg ikke sidde i den mere, da jeg har tabt mig meget..

Så har jeg også min nyanskaffelse, en Kieffer Ulla Salzgeber Rusty. En totalt lækker sadel, som bare passede min hest perfekt, så den er som den er.. Dejligt..

En gang Kieffer, ALTID Kieffer!

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard, Ø. Snogbæk

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007!

Kieffer Action dressur sadel sælges, meget velholdt!

Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider