Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilke B-vitamin bruger i?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:21

Hej

Hvilke B-vitamin tilskud bruger i til jeres heste i forbindelse at pels dannelse? og hvor meget skal der bruges og hvad koster det?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:37
jeg bruger den fra blue horse, det er en liter og koster 99 kr. den kan købes i de fleste rideudstyrs butikker. der står tydeligt på flasken hvor meget den skal have.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

18 hk mini læsser sælges.Kan ses på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

B-vitaminer:
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:41

Hej -

Der er B-ekpress fra BlueHors. Koster 100,- pr. liter. Billigere, hvis du køber større flasker. Dosering står på flasken.

Du kan også købe "Grøn Succes" hos DGL. Fås i fem-liter flasker. Koster i omegnen af 350 kroner og er drøjere i brug. Er et meget koncentreret produkt. Jeg har 4,5 liter til salg, hvis det har interesse. Er et fejlkøb for mig (købt i september i år). Vil sælge det for 200,- hvis du evt. bor i nærheden af storkøbenhavn...

vh Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 16:51

Har også brugt den fra Blue Hors. Jeg fulgte ikke anvisninger så nøje, men hældte en stor sjat i hans mad til hvert måltid (3*dgl.)

Det var for at kunne komme af med sin vinterpels i sommers, det ser ikke ud til at han har problemer med at sætte vinterpelsen nu...

Den var ganske effektiv, han smed pelsen i løbet af halvanden uges tid!

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Haemavite B Plus
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 19:52
er noget mere koncentreret B vitamin. Den virker utrolig godt, men koster også lidt mere...man får vel hvad man betaler for. Fåes i 1000 ml flasker.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider