Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Besynderlig adfærd - hvem kan fork
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 11:08

Min gamle hoppe på 17 år står og skraber mineralspanden ind under sig i folden og bliver stående med den under sig eller ligefrem står op i den med bagbenene, så de andre heste ikke kan komme til den - Er det virkelig forklaringen, at hun vil have spanden for sig selv eller hvad??

Kom med en god forklaring.

Hilsen Lillian

0
0
Svar på denne tråd

Fortsat besynderlig adfærd...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 11:24

Nu sætter hun benet lige ned i spanden, og kan stå sådan længe !!! - Hvorfor mon???

Mvh

Lillian

0
0
Svar på denne tråd

Fordi hun kan
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 11:41

vil jeg gætte på

Har set en hingst der brugte lang tid på folden, på at lege med sin spand på den måde. Først det ene ben i, så det andet.. han flyttede spanden rundt på alle 4 ben

Tror det er leg/tidsfordriv.

Sjovt ser det ud

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

sjov og ballade...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 15:06

Det er bare for sjov og ballade. Jeg har også sådan en hest. Bob stiller sig på alt, sætter sig på alt og i det hele taget skal alt undersøges pr bagben. Der er lidt elefant leg over det tror jeg. Jeg har i alt fald tit set elefanter lege med deres bagben på den måde.

Min Bob kan også have stor morskab med sin madspand på den måde eller med striglekassen. Så kommer man ind i stalden og ser at hesten er blevet 40 cm højere bagtil.. man iler til, bare for at se hesten stå ovenpå sin striglekasse som er ved at brase uder ham.

Billederne her er fra en ferie i gedser, hvor Bob fand alt muligt godt og stikke ben og numse i og på.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

uhh...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 19:21

pas på med den stol!! Det kan gå grueligt galt.

Ja mange heste hygger sig med forskellige ting...men tjek lige for en sikkerhedsskyld, at det ikke er pga. at det klør på benene...

Min shetter kan også finde alt mulig at lege med, men han har fodskab...og det klør!

Mvh May.

Vores sorte perler

Frieseren Thundra & Shetlandsponyen Clyed

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

skraberi
Forfatter: 
Dato:  26-10-2006 19:36

Jeg har lagt mærke til Charlie gør det samme hvis jeg fx. stiller en hel balle halm eller hø ud til dem istedet for flager. Så går han hen over den, skraber den til rette under sig og står og bokser den lidt med forbenene som om den skal arrangeres lige det rigtige sted under maven, står så og vader lidt generelt oven i den.

Spande står de også og tramper i, hvis de kan få lov, jeg kan ikke have vandspande på gulvet i boksene.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Underlig opførsel...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 08:39

1000 tak for jeres kommentarer og søde billeder. Det var dejligt lige at få en forklaring.

Hilsen

Lillian

0
0
Svar på denne tråd

May...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2006 09:10

Ja, alle kommenterer den stol når jeg viser dem det billede og ja, jeg er klar over at det kan gå galt. MEN... jeg vælger at se sådan på det, at hvis man overbeskytter hesten, så lærer den aldrig at tage vare på sig selv. Selvføgelig skal man hjælpe den, men jeg synes ikke den skal pakkes ind i vat og bomuld. Så han legede med stolen, hyggede sig og fik lov, fordi jeg stod lige ved siden af.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider