Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

udvide støvler
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 20:20
hejsa
jeg har fornyelig været så heldig at få tilbudt et par næsten nye cavallo støvler for 200 kr. målene der står i dem svarer til målene i mine andre støvler men de er lidt strammere over læggen.

nu overvejer jeg så at få blokket dem en anelse ud. er der en metode jeg kan prøve med selv.

MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
0
0
Svar på denne tråd

du må finde
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 09:10

en skomager der kan blokke, det er vist ikke noget du klare selv.

Hos min skomager gav jeg vist 100kr for en blokning af begge støvler..

mvh

Julle

0
0
Svar på denne tråd

jeg gav
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 12:04

175 kr.

Prøvede inden da selv at gøre dem våde og så stoppe med viskestykker ell lign. Tror det kan lykkes hvis det ikke er så meget de skal udvides.

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

pas lige på
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 12:34

jeg havde et par Cavallo støvler som jeg sendte til blokning. De sprak fordi det læder der er brugt ikke er så smidigt som ved andre mærker. og efter et par uger havde de trukket sig sammen igen. så du skal lige være opmærksom på, hvilken model der er tale om. Kan desværre ikke huske hvad mine hed.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider