Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Springsadel til markeret hest
Forfatter: 
Dato:  27-02-2006 21:17

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at finde springsadel til min hest. Den er meget markeret ved manken og en prestige model prestige lå godt... nu skal jeg bare have ny sadel og en kieffer nobert koof medium bom kunne ikke ligge på den ej heller en stübben siegfried MF special i bom 30... Kender nogen et mærke der er godt til smalle eller meget makerede heste...?? Jeg skal helst have den i brun...

VH Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Passier
Forfatter: 
Dato:  27-02-2006 21:51

ligger godt på smalle markerede heste men du skal selvfølgelig altid få fat i den rette bom str. det må du til sadelmageren med eller brug forhandleren hvis de har en kyndig sadelperson ansat.

mvh Jeanne

0
0
Svar på denne tråd

sadelmager
Forfatter: 
Dato:  27-02-2006 21:53
Jeg kan kun sige en ting... kontakt en sadelmager, så du får en der passer
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2006 22:40

to store heste med meget markeret manker.

De har begge en Passier Optimum springsadel.

Passier sadler er super til den type heste :-)

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 08:59

Kieffer Norbert Koof og den har ligget på ALT! Den blev købt til en MEGET markeret fuldblods hoppe og lå perfekt. Pt. bruger jeg den lidt til min gamle vallak som har tabt sig meget efter sygdom og absolut ingen muskler har tilbage og den ligger igen perfekt.

Men jeg er sgu lidt i tvivl om bomstørrelsen, der står et 2-tal i den, nogen der ved hvad str. bom det er? Og så er den endda brun

0
0
Svar på denne tråd

Kommentar
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 09:59
Kan varmt anbefale Pfiff model Gotthardt. Kanon lækker sadel, som man bare sidder godt i. Der er flere der er blevet overrasket hvor godt man egentlig sidder i den. Den føles nemlig ikke som et bræt at sidde på, som mange springsadler.
0
0
Svar på denne tråd

MIn hest har også fået en meget
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 11:16

markeret manke her på hans ældre dage og jeg har købt en ny Kieffer Nobert Koof og fik min sadel mager til at klemme bommen sammen, så nu har den en bom str på 29 cm mener jeg han har gjort det sammen med min dressursadel, og nu genere de ikke vic´s manke mere

Det gode ved Kieffer sadler er de kan "klemmes" af din sadel mager, jeg har fået det gjort ved flere af min andre kieffer, da jeg havde en kieffer wien med bred bom før, og den begyndte at genere ham så klemte sadelmageren den og vupti .. en skøn smal bom til min krampe ..

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

ken taur
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 12:29

laver sadler med dyb udskæring i det har fungeret rigtigt godt på min den ene som er meget markeret

"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free"

MEMENTO TE MORTALEM ESSE

Husk du er dødelig

0
0
Svar på denne tråd

fletcher
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 14:05
har duet til min, andre bl.a. stuebben har klemt. prøv den evt. den er heller ikke så dyr. Henri de revel er navnet bag.

Jeg søger efter en fotograf til at tage stævnebilleder af mig område: distrikt 12, 11/13 og 10 (midtjylland) - giv mig et godt tilbud...

0
0
Svar på denne tråd

Sadel...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 13:32

Jeg har prøvet en Kieffer Nobert Koof på Chico - og han var for markeret til at den kunne ligge på ham!

Vi fandt aldrig en springsadel til ham, og nu kan det være ligemeget da han ikke kommer til at hoppe igen.

Jeg har hørt godt om Pfiff Corde og Pfiff's sadler generelt til ekstremt markerede heste.

Lise

- Som nu har æren af at ride både stor og lille Hannoveraner, nemlig Chico og Rigola

- Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)

0
0
Svar på denne tråd

Markeret
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 12:19

Som det er skrevet i indlægget kan kieffer tilpasses. Så jeg tvivler på der findes en hest de ikke kan komme til at ligge på.

Egentlig utroligt så mange der stadig ikke ved det ;)

Mette, der også har en (brun) Norbert koof til sin markerede hest.

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider