Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hest sparket ved ryggen
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 17:57

Hej,

min hest er blevet sparket ca. 15 cm under rygsøjlen i sadellejet. Jeg vil høre, om I har prøvet noget lignende, og om der kom følger ved det?

Min har nemlig ad samme ombæring fået mange, ca. 7, buler, som kan ses med det blotte øje på afstand på rygsøjlen og ved torntappene.

Jeg søger erfaring, min hest er også begyndt at gå underligt, det gør meget vel ondt, så jeg er lidt frustreret. Jeg vil gerne tilkalde dyrlægen, men jeg tænker også, en kiropraktor kunne gøre noget. Eller hvad?

Som den er sparket, vil ryggen også være blevet bøjet i slaget.

Men kender I nogle kiropraktorer, som også er dyrlæger ved østjylland? Det er jo en betryggende kombination.

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Jeg mener,
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 18:04

at man i følge dyreværnsloven SKAL tilkalde dyrlægen, inden man tilkalder kiropratorer og andre såkaldte alternative behandlere.

Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.

0
0
Svar på denne tråd

lyder ikke rart
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 20:41

Det lyder bestemt ikke rart jeg ville bestemt tilkalde dyrelægen evt en der samtidig er kiropraktor, hvis du kan finde sådan en.

Marcipangris: Alt det der var dengang var slet ikke fra dyreVÆRNSloven, men fra dyreLÆGEloven og gælder derfor kun dyrelæger ikke alm mennesker. At jeg så altid ville råde folk til at tilkalde dyrelægen først er en anden sag.

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

Spring/tur part søges:

www.heste-nettet.dk/ma.../vis/13/3/

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 09:09

Håber du har fået tilkaldt dyrlægen. For eftersom du skriver at den går lidt mærkeligt, så må den unægtelig have smerter. SÅ FÅ TILKALDT DYRLÆGEN. Du kan jo være heldig at det kun er muskulaturen der er øm, ligesom hvis vi havde fået nogle grimme blå mærker. Men der kan jo også være sket nogle skader på ryg eller muskler... Glæder mig til at høre dyrlægens konklusion...

Men tilkald dyrlægen...

Trine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider