Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Sadelkøb og tilpasning!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 01:01

Hej Alle!

Står nu i den "uheldige" situation (synes det er så svært at finde en sadel der tilfredstiller både hesten og rytterens behov og som ligger 100% korrekt), at skulle til at se mig om efter en sadel til min unghest.

Vil høre om der er nogen der kender til en sadelmager i Vestsjælland der kan hjæpe til med at tjekke om de forskellige sadler ligger ok, og som ikke har kommerciel interesse i "emnet"?

Bliver altid så mistroisk, når dem der kommer for at hjælpe med at finde den rigtige sadel, samtidig er sælger af sadlerne. Har så mange gange oplevet folk, der har fået smidt noget i hovedet som aldeles ikke har passet kræet!

Håber i forstår min måske lidt indviklede problemstilling

Mvh Nathalie

8-) Haflingerheste er det bedste 8-)

Vær mod andre, som du vil have de skal være mod dig
0
0
Svar på denne tråd

hejsa!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 12:55
de hafligere jeg rider bruger alle Wintec stof sadel mrk isabell werth( eller noget i den stil) og min veninde der lige har købt haflinger har også købt denne sadel.. de ligger ret godt.. på min præsentation kan du se nederst billeder hvor sadel er på, på Gilda og Waldhorn!
0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 22:17

Jeg har lige brugt Tanja Lange fra St. Merløse og var godt tilfreds.

Jeg gjorde det klart fra starten af, at jeg ikke havde råd til de voldsomme dyre sadler.(og dermed ikke en sadel som hun havde lavet)

Jeg lånte et par sadler fra nogle private og så 8 stk. nede hos sadler.dk i Haslev.

Tanja tjekkede udelukkede de sadler, som jeg havde valgt, og hun fandt en, der ud over lidt små justeringer passede ham fint.

Meget grundig i sin opmåling og så mig også ride i sadlen.

Kan kun anbefale hende.

Hvis du vil have hendes nr. så giv besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider