Jeg har købt hesten og gjorde det desværre uden prøveperiode. Vi var dog nede for at se om min datter kunne styre den, så der red hun hende i et godt stykke tid og hesten hørte pænt efter. den lavede dog også nogle små bukspring men ikke noget af betydning... De kom da vi kom hjem med hende. jeg har nu haft ponyen i ca 2 mdr og vi har ikke kunnet ride en eneste omgang på banen. Alt bliver smidt af!
Jeg har valgt at købe ponyen på trods af at den skal gå med ringsko resten af sin tid. det blev jeg også oplyst om af sælger. Men da hun skal bruges som hyggepony til mine piger og hun hidtil har gået rideskole tror jeg nu nok at hendes ben holder nogle år endne (forhåbentlig)
Men jeg lagde stor vægt på at hun skulle kunne ride med børn. Jeg selv hoppede også op 6 gange men måtte ned igen de 5 af gangene..
Jeg har så på de her to mdr. hun har været her haft smed ude 2 gange, massør (Sofie Bagge) og nu en tur på dyrekliniken/kiropraktor til en pris på over 3000 kr. 
Jeg har forsøgt at tage kontakt til sælger, men hvad er rimeligt at spørge om?? jeg synes måske nok at det ville være rimeligt at dele den store regning fra dyrekliniken. det er den dyreklinik som sælger selv bruger og han der tilså hesten har set på hende igennem de sidste 5 år.
tilsidst skal det nok også lige nævnes at jeg har betalt en yderst god pris for hesten, men desværre er jeg ikke helt så hård når der skal handles, så jeg kan vist ikke engang sige at jeg fik hende billigt.
Jeg læser selv jura på 4 år og ved godt hvad jeg burde gøre, men mine piger er glade for hende og hun er noget af det mildeste, så længe man ikke sidder på hende... Hun er også blevet rigtig glad og tilfreds. og det ville vel også være bedre for rideskolen at dele den store regning, frem for evt. at skulle lade handlen gå tilbage??