Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Er det nok at give??
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 17:46

Ja nu har jeg gået og tænkt lidt på om det er nok bare at fodre med valse og gulerødder.

Dem jeg kender har 3 ponyer der går ude døgnet rundt, de har et læskur og er ikke klippet. Det er vel også iorden men er i tvivl med hensyn til foder.

De får valse om morgen ( aner ikke hvor meget de får ) og gulerødder om aftenen.

De bliver vel redet 1 gang om ugen/hver 14 dag ( eller rettere sagt de prøver vist ).

Jeg har haft overvejet at få halvpart på den ene så man bedre kan "tillade" sig at blande sig lidt og smide noget foder.

Men det har jeg haft luftet i en anden tråd for lang tid siden.

Allerhelst købte jeg bare hoppeplagen men det bliver vist ikke lige foreløbig der er råd til det

0
0
Svar på denne tråd

Foder..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 19:03

Jeg syntes til at lyde fint, måske skulle de give nogle vitaminer, og så selvfølgelig hø eller wrap, som man ALTID skal huske og give.

For de bliver jo ikke redet særlig meget som du siger, men det er lidt svært når man ikke har noget info om hestene !

Hilsen Mette og hendes elskede Balou, og Selando<'3

Go jul alle sammen !<'3

0
0
Svar på denne tråd

I mine øre
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 22:07

lyder det ikke fint, med alt for tilfældigt.

Det er meget svært og hjælpe, når man bare får en meget sparsom oplysning om foderet og hestene. ¨

Det skal altid uddybes, ellers kan man ikke beregne om det stemmer overens med hestenes behov.

Bimboe

Glædelig Jul...

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

Har du overvejet en Homøopat?
www.homeotreat.dk

0
0
Svar på denne tråd

fodring
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 23:29

da jeg i sin tid fik min første pony, fik den kun havre, hø og halm.

da jeg fik min første store hest fik den havre, hø og halm, det samme levede de andre heste i stalden også af.

hestene blev reddet hver dag, og var friske, pæne i foderstand og led ingen nød.

nu er jeg blevet ældre og mere pylleryller, og fodre med færdig blandet foder, m, diverse vitaminer og mineraler, desuden får de salt sten og e/amino samt hø oghalm.. og hånden på hjertet kan jeg sgu ingen forskel mærke eller se..

at de ikke klipper deres heste er vel det mest naturlige for hesten, og det er jo kun os ryttere der må bruge ekstra tid på at få hesten tør igen efter ridning..

du skriver at du godt kunne tænke dig at købe hoppen.

helt ærlig ville jeg ikke sælge en hest til dig, for så du skulle komme med gode råd, til deres hestehold.

micki
0
0
Svar på denne tråd

Ja det er sjovt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 23:41

Min første hest (for maaange år siden ), hun levede af græs,halm og roer !!!

Mine ponyer nu, de får kun det bedste af det bedste + hø og halm. Hmmm ja der er sket meget.

Hilsen
Chirie

Kunne du tænke dig at hjælpe mig med mine ponyer. Så skriv til mig.
Dejlig pony hingste plag (født 2004)sælges. Se præs.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider