Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

MIN PONY ER VIST BLEVET BARRET !!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2001 13:01
Hej

i går var jeg til springtræning, som jeg er hver tirsdag.
min pony havde revet et spring ned nogle gange, det var vel 110 eller sådan noget.
men så prøvede min lærer at stille sig hen ved siden af springet, bare for sjov.
og ved i så hvad der skete?
min pony blev helt vild i hovedet og drønede ca. 40-50 cm. over springet.
derfor mente han at før i tiden er den blevet barret.
jeg er meget overrasket også fordi de mennesker lød søde og rare, dem som ejede hende før.
men skindet bedrager !
Hvad tror i?
gizmo
0
0
Svar på denne tråd

Re: MIN PONY ER VIST BLEVET BARRET !!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-01-2001 13:43
Det lyder da meget sandsynligt. Det KUNNE jo være, at de egentlig er meget søde, men måske er blevet overtalt af ridelæreren. Det kunne også være de var knap så søde, eller at de mente, det var i orden at barre.

Jeg købte en hest med handelsfejl fra nogle meget søde mennesker, desværre gik handelen ikke tilbage, men jeg blev klogere og fattigere.

Der er ikke noget at gøre ved det, vær glad for, at den stadig kan lide at springe og behandl den ordentligt selv.
0
0
Svar på denne tråd

Re: MIN PONY ER VIST BLEVET BARRET !!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  21-01-2001 16:20
Det er ikke sikkert at den er blevet barret, men det lyder da sandsynligt, men det kan også være, at den er blevet jaget over et spring, ved at ridelæreren har stået der, og måske pisket den! Men barret, er nok mest sandsynligt. Jeg synes det er godt, at du ikke gør det, men det kan også godt være, at de gjorde det fordi de troede at den læte noget ved det. Jeg kender en der gør det noglegange, han siger at det er fordi at den skal lære det, men jeg synes det er synd for hesten, for man kan ojo bare sætte det ned, så den kan springe over uden at rive ned. Måske gjorde de det ikke for at være onde, måske havde de lært det! Men prøv at glemme det, og bare ride som du plejer, det lyder jo til at det er en god pony!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider