Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Roepiller i muslifuldfoder??
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 11:45
Ja jeg har læst den anden tråd om roepiller , men der fatter jeg ikke rigtig noget. Håber derfor nogen vil hjælpe mig. Jeg har jo disse 3 - snart 4 hyggeheste der rides men ikke hver dag og kun på ture i det fri , dem foder jeg med muslifuldfoder ( anbefalet af korn og foderstof )blandet med gulerødder og æbler , hvidløg og lidt olie. Jeg kunne godt tænke mig at de skulle have disse roepiller, men kan de blandes i sammen med det andet foder? Lidt om mine basser: Oliver , fjordvallak på 8 år, krybbebider og lidt for tyk , Frida , fjordhoppe på 3 år , Ping , blanding på 4 år , vokseværk , og tilsidst ( hun er ikke ankommet endnu ) Mirakie på 6 mdr. Håber nogle vil hjælpe mig. Jeg har fodret sådan i 5 år og får altid ros af dyrlægen til det årlige tjek , da de er pæne og blanke i pelsen og med klare livlige øjne. Og 7 - 9 - 13 har jeg kun haft besøg af dyrlægen denne ene gang om året , så noget rigtig må jeg gøre :-D De får selvfølgelig alt det hø og halm de kan spise og der er græs faktisk hele året. Knus Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Roepiller
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 12:52
Det kan de sagtens, det får min hoppe... Du skal selvfølgelig lade dem opbløde i vand, da de forstørre sig op til 5gange... Lad dem trække og put dem i foderet... Jeg foder med "roepillerne" speedi beed... Og så få evt lavet en ny foder plan.. Held og lykke
Knuser Annette og Fabiola

!! HESTENS ØJNE SIGER ALT !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider