Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

slimprop?
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 08:10

Hejsa - nu har jeg ellers taget imod en del føl... Men det bliver åbenbart aldrig rutine - det er ihvertfald ikke ens fra gang til gang.

Har en hoppe der har termin om 6 dage - yveret er stort og fyldt ud - ingen voks eller mælkeløb - men det har hun aldrig..

Her til morgen er hun snasket bagi - hvidligt tykt snask. Ikke meget. Kan det være en såkaldt slimprop - og hvad betyder det i forhold til hvor lang tid der er tilbage. Maven ser anderledes ud idag - ikke så udspilet - sunket meget. Jeg tror selv det er lige oppe over - men hun er helt rolig i boksen - hvad er jeres erfaring?

STALD LAUGE -
-sorte fuldblodsarabere, pintoarabere samt en lille kåret pintohingst.

- nu også med den sorte ox-hingst Falkhan Expresso.

www.staldlauge.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej Med dig
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 08:16

Min hoppe slimede 14 dage op til folingen. En dyrelæge sagde at det var slimproppen en anden sagde at det passede ikke for en hest havde ingen slimprop.

Men en ting kunne de blive enige om og det var at hopperne har en form for udflåd i x antal dage inden foling for at "smøre" til når føllet skal ud, så mon ikke det er det der er sket?

Bare husk på at det ikke nødvendigvis betyder at hun er oppe over.

MVH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider