Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

scannes i morgen...weee x fingre
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 21:22

Som jeg tidligere skrev herinde, mistede jeg fornylig min gamle hoppe ved en hård omgang tarmslyng - 6 uger før hun havde termin med Carano

Min nyindkøbt hoppe er lige som den gamle forsøgt ifolet ved Carano. Og skal scannes i morgen. Der var dog en del problemer i den forbindelse.

Hun blev selvfølgelig hingstegal på en forkert dag (helligdag), men sæden bestilte vi næste morgen(fredag), men posten fik den væk og den dukkede aldrig op. Derfor fik jeg Helle til at sende det med en buschauffør, og hentede det en søndag på busterminalen. Så håber det er lykkedes på trods at min evne til at være uheldig. Helle har i hvert fald været utrolig hjælpsom og sød i forbindelse med uheldet. Hun tilbød endda at køre 1/2 vejen op til Nordjylland, såfremt bussen ikke kørte, så til hende.

Hvad synes i om kombinationen? Carano og Landor S/Egerländer (med en del xx længere ude). Selv synes jeg det er en lidt spændende kombination, dog er jeg lidt bange for at det bliver et ordentlig "skur", da hoppen selv er 170 cm - hun er dog meget xx præget, så den bliver formentlig ikke en bredbringet kæmpe

Her er hoppedyret:

0
0
Svar på denne tråd

der var bid i første forsøg
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 09:22
...men der var desværre to fostre. Så hun bliver scannet igen om 10 dage for at se om der stadig er 2. De lå desværre så tæt at det vil blive meget vanskeligt at klemme den ene...er noget spændt på om det lykkedes at den ene går til grunde.
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 09:44

med hun er i fol, knab så fedt der er to... håber det går i orden for jer :)

Hun ser dejlig ud og carano er nu en lækkerbisken

Jannie

BLA BLA BLA BLA BLADR :-)

Dejlig Oldenborger plag sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider