Som jeg tidligere skrev herinde, mistede jeg fornylig min gamle hoppe ved en hård omgang tarmslyng - 6 uger før hun havde termin med Carano 
Min nyindkøbt hoppe er lige som den gamle forsøgt ifolet ved Carano. Og skal scannes i morgen. Der var dog en del problemer i den forbindelse.
Hun blev selvfølgelig hingstegal på en forkert dag (helligdag), men sæden bestilte vi næste morgen(fredag), men posten fik den væk og den dukkede aldrig op. Derfor fik jeg Helle til at sende det med en buschauffør, og hentede det en søndag på busterminalen. Så håber det er lykkedes på trods at min evne til at være uheldig. Helle har i hvert fald været utrolig hjælpsom og sød i forbindelse med uheldet. Hun tilbød endda at køre 1/2 vejen op til Nordjylland, såfremt bussen ikke kørte, så
til hende.
Hvad synes i om kombinationen? Carano og Landor S/Egerländer (med en del xx længere ude). Selv synes jeg det er en lidt spændende kombination, dog er jeg lidt bange for at det bliver et ordentlig "skur", da hoppen selv er 170 cm - hun er dog meget xx præget, så den bliver formentlig ikke en bredbringet kæmpe 
Her er hoppedyret: