Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

De Noir føl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 23:39

Så fik jeg endelig mit De Noir føl 13 dage over tid. Et dejlig hoppeføl. På billedet er hun seks timer gammel.

Vh Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 07:20
Mange gange tillykke, jeg er selv meget spændt på på tirsag, da skal vi have scannet vores hoppe, der er insemineret med De Noir. Jeg vil da meget gerne have sådan et fint hoppeføl til næste år.
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 07:54

hun ser fin ud - men dog lidt sparsomt malet taget forældre (og bedste forældre) i betragtning ;-)

Sælges : 1, 4½ års Hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

hun ser
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 08:26
rigtig fin ud. tillykke med hende, jeg venter også føl efter de noir til næste år..

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Hvalpe sælges. se video på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 08:29

sikke fin hun er - jeg fik scannet hoppen i går og hun er drægtig med De Noir - så jeg håber på et fint hoppeføl til næste år...

Charlotte : det bliver da spændende om vi skal have nogenlunde samtidig til næste år

mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 11:02

med hende!

Hun ser fin ud. Det ser da også ud til, at hun har en lille snip

Skal hoppen ifoles igen? Og med hvilken hingst?

Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 13:02

Nej, hoppen skal ikke ifoles i år. Hun blev kun sat i fol fordi hun havde problemer med ryggen og dyrlægen ikke kunne sige hvor lang tid hun skulle stå. Men hun er helt klar nu og skal stille og roligt i gang igen.

Men kunne da godt finde på at sætte hende i fol om et par år evt med noget Sandro Hit blod. Hun er ud af en super hoppestamme med flere statspræmierede hopper, så hun er jo lidt interessant at avle på.

Metjen: ja, jeg havde også troet at hun ville få lidt flere aftegn, da både De Noir og Weltmeyer har rigeligt, men heldigvis er hun jo en udtryksfuld lille en, så det gør ikke så meget.

Vh Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 16:55

Sød lille kopi af moar...

Rid på det bedste - Rid frederiksborgheste ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider