Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

registrering af føl i DV eller O.S?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 22:48

Håber at der sidder nogle derude der kan besvare mit spørgsmål.

Sagen er at jeg har en tysk oldenburger hoppe, kåret i OS.

Hun er ifolet ved Carano (som iflg. lundegårds hjemmeside ligeledes er reg. i OS)

Kan evt. føl også registreres i OS, så jeg slipper for DV kåring af hoppen til sommer (det bliver nemlig lidt bøvlet med føl ved siden - ligeledes lidt træls, da hoppen har manglet hovpleje og korrekt ridning, og derfor trænger til en kærlig hånd for at komme til sin ret til evt. kåring)

0
0
Svar på denne tråd

ifoling
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 07:29

det kommer an på hvornår hun er ifolet er hun lige ifolet kan det sikkert godt om reg., men er det et føl der snart bliver født bliver det med stor sandsynlighed er dyr affære - det ville det i hvert fald blive for mig hvis jeg skulle have flyttet en reg. fra hann til dv (undersøgte jeg sidste år)

Sælges : 1, 4½ års Hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 10:43

Hun er insemineret for ca. 10 dage siden. Er der noget papir arbejde der skal laves ved inseminering/ved føllets "ankomst".

Hoppen er købt for ca. 1 1/2 måned siden, og jeg kender ganske lidt til hende. Kan jeg evt. finde hendes tyske kåringsbeskrivelse et eller andet sted?

0
0
Svar på denne tråd

Så vidt jeg ved
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 10:51

Hej!

Så vidt jeg ved, skal papirerne bare sendes til Tyskland og så brændemærker de føllet når nu de alligevel er i DK. Ring til Helmuth fra Euro Hingste Sæd. Han kan give dig et hurtigt svar. Hvis du er interesseret kan du få nummeret af mig over besked centret.

- Camilla

0
0
Svar på denne tråd

nummeret til Helmuth
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 10:58
Ja tak! Kunne være fedt at spare kåringen i DV
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider