|
|
| DV |
| Forfatter:  |
Samantha |
| Dato:  |
22-01-2002 08:37 |
|
Nogle som har DV'ere?
Dusty:-o
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Re: DV |
|
|
Hmmmmm ja jeg har også en, faktisk så har jeg to heste men det er kun den ene som er DV´er. Den blev købt som selskab til den anden jeg har. Du kan se billeder af dem begge under min præsentation
Efter Mosegårdens Dilight - Astaire - Schwarm - Wulf
Krista 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Iphigenia |
22-01-2002 11:06 |
|
Har 1 Dv-hoppe plag e. Blue hors Romancier DVH 551/Schwedengruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Vi har nogle stykker og laver lidt avl i det små. Stamhopperne 2 stk efter Schwedengruss.
Og så har vi nogle afkom efter Solos Carex, Vemmetofte Rainmann og Terminator.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne |
22-01-2002 14:53 |
|
Jep, jeg har den skønneste DV-hoppe jeg overhovedet kan forestille mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne |
22-01-2002 14:53 |
|
Jep, jeg har den skønneste DV-hoppe jeg overhovedet kan forestille mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne |
22-01-2002 14:56 |
|
Hov, nu kom jeg jo lige til at sende den inden jeg var færdig.
Nå, men det er som sagt en hoppe, hun er 4 år og efter May Sheriff på mor siden er det Alibi og Ibicus, så det er vist nok ganske udmærket..tror jeg.
hun er i hvert fald skøn, med det herligste temperament selvom koncentrationen godt kan svigte lidt en gang i mellem, men hun er jo heller ikke så frygtelig gammel.
DV'er er simpelthen skønne..
Vrinsk fra Susanne:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jeg har 2 DV hopper..
den ene Guzzi er efter Donnavan, med Abzug til morfar
Og den anden Scarlet er efter Sorel, med Racot til morfar.
De er begge lige godt 170, de bliver begge mest brugt til skovtur, Guz'en fordi hendes små ben gør vrøvl når hun bliver brugt for meget (er fodret forkert som føl... og ikke motioneret, har derfor for korte sener..) men hun har de fint med at gå ture, og lave smukke følbasser (og det med futterne er heldigvis ikke arveligt)
Scarlet er en lidt anden historie.. hun er en lidt flyvsk dame *S* og selvom hun bliver 9 i år så opfører hun sig som om hun stadig er en plag, og det på trods af at hun selv har været mor en gang.*S*
Lige nu har jeg lånt hende ud til en veninde der skal springe lidt på hende.. og så regner jeg med at begge skal sættes i fol til sommer... nogen forslag? (dressurhingste...) havde tænkt på at bruge Sylvester til Scarlet.. og Milan til Guz'en... men ved ik helt hvordan det sidste skulle løbe af stablen.. er der nogen der ved hvad Milan koster... og nogen forslag til et sted i midtjylland hvor hyppen så kunne blive insemineret?..
-Ariann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeps!
En af mine søde heste er en Dv-hoppe. Hun er efter Aspirant og mf Sorel. Hun er meget smuk - og meget glad.
Hun tænkes ifolet med Blue Horse Romancier på et tidspunkt.
Hilsen may-Britt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sanne |
23-01-2002 21:56 |
|
Vi har RIGTIGT mange DV'er i vores stald. Har selv en hingst efter Splitau.
Vi har også en/flere efter f.eks. May Sherif, Blue Hors hingstene, Michellino, A-dur, Carano, Diamond, Lucky Light, Diadem, Calido, Royal Z I og II, Quidam De Revel, Schwadroneur, Erlkönig, Manstein, Landau, Cannon Row, og et par føl efter Come Back II, og mange andre.
Nogen der har holstenere efter Coronado, eller Carpaccio ?(Har lige fået en hingst efter sidstnævnte)
KnuSanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sis19 |
27-01-2002 15:08 |
|
Hej Klitte
Ej, hvor sjovt! så lige du havde en hoppe efter Helenikos xx DH 419. Jeg har en vallak efter ham.
Så må de jo være halvsøskende! Har du et billede af hende du kunne vise? Det ku jo være sjovt at sammenligne dem. Både fysisk og psykisk. Der er et billede af min vallak på min præsentation. Felix er rød, og kæmpe stor, og med det dejligste sind, totalt rolig og medgørlig.
knus fra Line.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jojo, jeg har også en DV. En nu 5års vallak efter Come Back II/May Sherif - men det ved du jo egentlig godt!
Mvh Trine/Freja
(y) Rigtige tøzer rider ridebanespringning(y)
(I) Lækker kat. 1 ponyhoppe mangler helpart - en seriøs og rutineret rytter med følsom hånd(I)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|