Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

"Ukendt" Welsh-hoppe sek A ?!?
Forfatter: 
Dato:  09-01-2006 10:55

Hej,

jeg ville høre ad om der er nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af mere om min Welsh-hoppe...

Jeg har købt hende på en auktion fra politiet (de tidligere ejere er stukket af) og har vha brændemærket fundet frem til at hun kan være "Prinzess of beauty queen" (sikke et navn..!?).

Hendes far skulle så være "Dyfrdwy sirydd cymru" og morfar "Balskovhoejs diamant".

Moderen hedder "Kratholm´s beauty queen" og mormoderen "Yatton beauty queen".

Jeg er fuldstændig ukendt i Welsh-verdenen og ville høre ad om der er nogle der kender nogle gode hjemmesider, hvor jeg kan blive lidt klogere.

Eller måske kender noget til nogle opdrættere der navngiver deres ponyer med Kratholm, Dyfrdwy, Balskovhoejs (Balskovhøj?) eller Beauty Queen?

Jeg håber at kunne få udstedt nogle nye papirer på min ponyhoppe, da jeg gerne vil prøve at få et føl eller to på hende. Det har dog vist sig ikke at være helt let, da den tyske Pferdestammbuch, hvor hun er registreret, vil have at den tidligere ejer beder om at få nye papirer udstedt - hvilket er lidt umuligt eftersom han og konen er efterlyst i både Tyskland og Danmark...!

Venlig hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd

NB-billede af welsh
Forfatter: 
Dato:  09-01-2006 10:58

Der er et billede af hende og hendes føl, med ukendt far, på min præsentation...

VH Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Jamen så må du eventuelt
Forfatter: 
Dato:  10-01-2006 14:43

få den tyske stambog overbevist om at de altså må udvise lidt flexibilitet - i sådan en særlig situation. Evt få en kvttering eller et brev fra Politiauktionen på at der er helt særlige omstændigheder som gør sig gældende...

Eva

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider