Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvilken hingst?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 09:47

Jeg skal have min pintohoppe ifolet her til foråret, og havde egentlig bestemt mig for at bruge new forest hingsten Pedro NFH 104 fra Stutteri Elmholt, da jeg synes han ville passe rigtig godt til min hoppe, samt har de egenskaber jeg gerne vil have. Og så er han jo også en utrolig smuk hest med en masse præstationer bag sig.

Men jeg har nu også lidt kig på sportsponyen Røgild's Kilimanjaro SPH 121 fra Thorup - Hjallerup Hingstecenter. Han er også en utrolig god og flot hingst, og er igen lige blevet championatsvinder i dressur.

Afkommet skal fortrinsvis bruges til dressur, og derfor har jeg valgt dressurhingste.

Hvilken af disse hingste ville I vælge og hvorfor??

Evt. andre bud på store 1'er hingste er velkomne.

:) Flicka, Joy, Fleur & Lurifax :)

:D Shetlandspony: Everything else is just a horse ;)

(i) Team Stårup (i)

;-D Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Kilimanjaro
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 10:02

Kilimanjaro er super smuk og godt gående, men temperaments mæssigt vil jeg nok betegne ham som en Milan type i pony format. Han arbejder super godt under den 12 årige pige der red ham sidst jeg så ham, men hun virker også til at have ben i næsen. Jeg tror ikke han laver børneponyer som sådan, men konkurrence ponyer der kan vise sig frem og som kræver lidt af deres små ryttere.

Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars
Vi savner dig stadig
Daisy
04/06-1997-03/01-2005
"En mager hest er grim!" citat smukke Janus>)):>
0
0
Svar på denne tråd

mit kilimanjaro føl
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 19:11

Jeg har et hoppeføl efter Kilimanjaro, og hoppen skal igen fole et afkom efter ham til april. Det er 3 gang den kombination laves. Hingsteføllet fra sidste år blev 2 bedste i sin årgang med karakterene 998999 og mit hoppe føl blev desværre ikke vist frem i år da der var kværke i området. Men her er hun døm selv, en mild pige forresten.

stald KenTri
dsp med hjerte og vilje

dsp. dansk smuk og powerfull

SÆLGES: SUPER LÆKKERT DSP HOPPEFØL

IFOLET WELSH HOPPE ..SE PONYERNE PÅ MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider